Gå til innhold

Håper på svar!

Anbefalte innlegg

hei hei:) Jeg er ny her, så dette er mitt første innlegg...

Jeg og kjæresten min har så lyst på baby, så i slutten av september slutta jeg med p-piller, fikk da TR 2.oktober. Min syklus er på 28 dager, og nå er det dag 37 og ingen TR har dukket opp.

Jeg er jo egentlig kjempeglad for det, men er bare det at testen viser negativt.

For ei stund siden trodde jeg at jeg hadde fått mensen, men det ble jo borte med en gang og virket ikke som mensen i det hele tatt, mer som at det var litt brun utflod. Jeg skjønner ingenting!

Har mens-smerter ofte, men kommer ingenting. Har også veldig mye vondt i venstre side av magen. En dag hadde jeg så vondt både i venstre side av magen og venstre nedre delen av ryggen og nesten ned i foten, klarte nesten ikke gå på foten engang.

Jeg er bare så frustrert! Føler selv at jeg er gravid, megen er oppblåst og har vært litt kvalm. Men når testene viser negativt så vet jeg ikke hva jeg skal tro... Er det noen andre som har/hatt det sånn? Noen som vet hva jeg skal gjøre? Vil bare høre hva dere tror:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6993006-h%C3%A5per-p%C3%A5-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mia

Har ikke noen gode råd til deg, men jeg ville bare si jeg er i samme situasjon, så håper også at flere svarer deg! Jeg er noen dager over IKM og har spottet brunt i flere dager. Jeg pleier å spotte en dag og få friskt rødt blod dagen etter. Håper jo jeg er gravid, men jeg har ikke turd å teste ennå og kan ikke huske å ha lest om andre her inne som har hatt spotting men vært gravid. Lykke til!

en navnesøster :))

velkommen!

det er jo ikke vanlig og få orden på syklusene så fort etter pillen da

de sier at d kan gå opptil 1 år før mens og sykluser er normale igjen og hormonene etter pillen bynner og forlate kroppen helt, så d er nok d som spiller deg et puss.

håper du får orden på det fort :)

Annonse

Hei på deg!

Jeg er også ny her, men har en gutt på 9 mnd:) Jeg opplevde litt det samme når jeg var gravid med lillegutt. Jeg hadde IKM, men brunlig utflod når den egentlig skulle kommet. Jeg tok en gravidtest som var negativ. Jeg var svimmel og uvel husker jeg. Etter en uke tok jeg ny test og da var den positiv. Ta en test om noen dager igjen, se om det er noe forandring da...

Masse lykke til;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...