Gå til innhold

****Elling-karamelli og Kjell-Vetlis skravletråd****

Anbefalte innlegg

Faen elli-karamelli!!!! 23:21 2.11.2006

You made my day!!!!!!

Nå begynner jeg å grine å! HERREGUD så moro! Gratulerer så utrolig mye, dette har du virkelig fortjent :o)

Jeg fikk ikke sove i natt pga deg, første jeg gjorde på morran var å sjekke om du hadde skrevet inn her.

Du kommer til å bli en super mamma og jeg ønsker deg og mannen din alt godt! Ta skikkelig godt vare på deg selv nå... Og kos deg masse med spiren din.

Kommer til å savne deg masse her inne på bli gravid, håper du stikker innom å hilser på!

Kjempe masse klemmer fra Vetlis!

Ps: Også på bryllupsnatta da gitt hihi!

Vetlis *deppis*

[svar på dette innlegget]

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 23:55 2.11.2006

Amen!!

Maria3pp :o)

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 09:00 3.11.2006

Eh.... er du kristen eller har du bare ikke sett meg?

Vetlis *deppis*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 09:06 3.11.2006

Jeg så ikke innlegget før nå! Er ikke så lenge sida jeg kom innpå,og så har jeg bare rukket over de første 3 innlegga enda! (litt treg på mårran jeg!) Og jeg er vel mer som anti-krist,he-he :-)

Tusen tusen takk,kjære deg:-) Jeg vet ikke hva jeg føler,hadde jo tenkt at dette kom til å ta enda lengre tid,kanskje til sommeren en gang...!

Jeg kommer nok til å henge her inne fortsatt,har ikke så mye å komme med på 1.tri,jeg bare venter til jeg vet om det går bra eller ikke! Nå er det liksom ikke noe mer,nå er det gjort,så bare å vente vente vente....

Skummelt! skjønner ikke åssen folk klarer å holde ut, jeg!

Åssen er det med deg da? Har du vært i kontakt med lege eller gyn. for hva som skal skje videre?

Tenker masse på deg,ønsker av hele mitt hjerte at du skal få en ny spire i magen din så fort som fy! Det ville gjort meg så glad,for det fortjener du virkelig,Vetlis!

STOOOOOR KLEM!!

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 09:18 3.11.2006

Oki, beg å bli kjempe redd for at jg hadde tråkket på noen tær her hihi! Men fikk liksom ikke det helt til å stemme heller :o)

Skjønner godt at det er litt vanskelig å fordøye jeg! Er jo litt uvant enda, men jeg tror du kommer til å venne det super fort til å ha den lille i maven!

Hmmmm.... folk holder vel rett og slett ut fordi de ikke har noe valg hehe!

Det var så utrolig flott det innlegget du skrev i går at jeg seriøst beg å grine! Mannen min skjønte jo ingenting når jeg kom å la meg? Hva er det for noe galt vennen har du gråti? Nei jeg er glad! Elli-Karamelli er gravid!!!!! De har prøvd i 20pp!!!! Eh.... pusen, hva er pp og hvem er det som heter elli-karamelli??

Kjempe kos at du vil henge med oss fortsatt da Håper jeg kan hoppe over snart jeg også! Koseligere når man er 2 hihi!

Hva sier mannen din da? KAn tenke meg at han er utrolig glad han også?

Jeg skal til legen halv ett! Gruer meg litt til det....

Kjempe klem til deg og spiren din også!!!!

Vetlis *deppis*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 09:30 3.11.2006

Nei er du gærn,du er jo snuppa mi jo! :-) Du er så skjønn,gråter å greier! Jeg gråt for deg åsså,men desverre av andre grunner enn glede... Satser på at du kommer med en glad-nyhet om ikke så lenge,jeg vil så gjerne ha deg med videre her inne!(men jeg følger deg uansett åssen forum vi er på,så lett blir du ikke kvitt meg,he-he!

Du har vel rett,man må vel bare holde ut:-) Får se om det går bra da,har jo mista før,så er forberedt på alle mulige utfall nå!

Skummelt med leger,skjønner at du gruer deg! Har litt legeskrekk selv,liker ikke å ha noen som skal avgjøre skjebnen for meg! Jeg skal tenke masse på deg idag,sende masse positiv energi så du får en god opplevelse hos legen:-)

Vi var forresten på visning igår,skal tilbake idag og regner med vi gir bud:-) (er ikke visning før helga,men klok av skade,så snek vi litt i køa!) Huset ligger på Slemmestad(Røyken kommune),så det er litt kjip kjørevei i rush'n,men noen kameler må man vel svelge! Stor hage til lillegutt iallfall,og nær sjøen,så vi er litt sugne! :-)

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 10:21 3.11.2006

Du er jo bare supergod da :o) Ja jeg ble helt satt ut.... Som jeg sa, sjekket jeg sidene her hele dagen for å se om noe var kommet inn fra deg! Var helt på tuppa! For jeg hadde en super sterk følelse av at det endelig hadde klaffet for dere!

Godt at du ikke gir slipp på meg så lett :o) For det er så hyggelig å prate md deg!

Jeg har jo en liten god nyhet jeg også da! HAr blitt tilbudt en ny jobb ;o)

På fengselet her!!!!!!

Så nå må jeg be om ikke å få forlenget sykemeldingen min ;o)

Hjelp! Ble brått litt usikker her nå!¨

Å så spennende med huset da! Var det fint der? Man blir vel vant til litt rush trafikk vil jeg tro? Selv om det er noe av det verste jeg vet om !!!!!!!!!!!!!!!

Så kos det hadde vært for deg da! Fått både hus, hund og baby! Kunne gått hjemme og storkost deg :o)

Kjempeklem!

Vetlis *deppis*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 10:32 3.11.2006

Oi oi,så kult da! Jobb i fengselt og greier! :-) Den MÅ du takke ja til! Hva skal du gjøre der? Svinge med nøkkelknippet og be dem pelle seg innpå cella si og sitte der å skjemmes til de har blitt snille igjen?!? *maktsyk* He-he! :-) Så utrolig spennende da! Gratulerer så masse,dette var dritgode nyheter,Vetlis! Jippi!

Huser var helt ok det,pussa opp i 2000,hele ruklet! (bygd i 74) med stor utleieleilighet over 2 etg. i tillegg,så da får man inn 6600,- i måneden,og det gjør jo huset ganske billig å bo i! (pris ant.3 350 000,-)

Vi skal jo bare bo der 5-6 år,vi har jo lyst å komme oss vekk fra Oslo-omr. og bygge drømmehuset når vi finner på en bra bizznizz-idè,så kan fint leve med utleie noen år. Hagen og verandaen er stor og ligger usjenert til,så er fornøyd med det! Man kan også skille ut en ekstra tomt der,så da kan vi evt. bygge enda et hus og selge alt like før vi flytter derfra.

Gjenstår å se om vi får tilslag da! Finnes jo mange andre bra hus,så dør ikke om jeg ikke får bo helt borte i Røyken kommune da,he-he!

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 10:42 3.11.2006

Ja ikke sant! Det hadde ikke vært dumt det. Blir kombinert vasking og jobb som ekstra betjent :o)

Tusen takk! Blir litt stresset av det jeg! Er nok litt mer vane menneske en jeg liker å innrømme :o( For jeg blir skikkelig stresset av tanken på å bytte jobb, si opp, vente på lønn, finne frem papirer, samtale med en voksen (hihi) Neiida, poenget er vel at jeg ikke er så glad i forandringer.... Eh er jeg lillesøsteren til Elling eller?

Oi, så spennenede!! Høres jo super flott ut da! Så moro med noe nytt.

Dere skal jo flytte til Tønsberg om 5-6 år så det er vel greit å mellomlande på Røyken hehe.

Skal krysse armer og ben for dere jeg, så får dere nok det huset tenker jeg :o)

Vetlis *deppis*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 11:35 3.11.2006

Ha-ha,er du lik Elling du også?!? Me to! Me to! He-he,hater forandringer,får skikkelig angst! Og det papir og samtale-styret,blir kvalm og uvel bare ved tanken! (derfor jeg aldri blir ferdig med skolen.....) Men du klarer deg du,vet du,dette går så fint så! Om du er redd kan jeg ta toget bortover å holde deg i hånda mens vi fixer alt det voksen-styret med fengslet,hi-hi!:-)

Røyken blir sikkert stas,og et bra mellomstopp før Tønsberg, ja,hi-hi! Hadde vært gøy det med Tønsberg,virker som det er så fantastisk å bo der,særlig på sommeren! :-) Skal holde den tanken varm,vil ikke dø på slemmestad iallfall!

Lurer på om det er på tide å kle på seg ordentlige klær og sminke seg,klokka er jo snart halv tolv! (sitter i en sommerkjole som har blitt til en slags morgen-kjole før jeg kommer igang med dagen...)

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 13:55 3.11.2006

He he he! Fy søren nå holdt jeg på å kolapse her! Vi to liksom Elling og Kjell Bjarne!! Jeg var totalt innstilt på flesk og duppe!

Jeg har jo ikke en gang klart å fikse meg autorisasjon på at jeg er legeskretær hihi! Det var 5 år siden utdannelsen ja! Offentlige instanser, damer bak skranker, sure men i tlf osv, freaker meg helt ut!

Er en grunn til at jeg har lyst til å fortsette med litt skolegang igjen... Er liksom så trygt det :o) Blir utrolig glad hvis du kommer tl Tønsberg for å holde meg i handa :o) Kan du kanskje prate med personal sjefen for meg også?

Tønsberg er jo sommerby nr ! Å en utrolig flott plkass å bo! Å det er jo ikke bare Tønsberg, men mye flott i nærheten også!

Ehh.... Ja eller du kan sminke deg og ta på deg strømpebukse under og en strikket jakke utenpå, å late som at det er sånn moten er i år!

Jeg ahr nett vært hos legen. Å jeg er så glad!!!! Han har henvist meg til spesialist for utredning pga habituell abort!!!! Han blåste i om jeg bare hadde hatt 2 MA, for han mente at de andre gangene også burde telle :o) Gjett om jeg ble glad da !!!

Vetlis *deppis*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 14:55 3.11.2006

Hi-hi,flesk og duppe ja! :-) Tror faen meg vi hadde blitt tatt for å være et par to-prosenter om folk fikk se oss listende rundt på tå i administrativ-avdelinga et eller annet sted der folk er voksne og farlige! Synes nesten skolen er værst,særlig når man henger etter med noe og må nøste opp løse ender her og der og slite og og og... Blæh! Vurderte en stund om jeg bare skulle emigrere til en øy i stillehavet,eller ta livet av meg,bare for å slippe å ringe skolen for å si at jeg ville begynne igjen...! *syke menneske*

Bare rop ut når jeg skal følge deg på jobben,jeg stiller opp når som helst!(bare jeg klarer å finne frem til rett tog og sånn,har angst for slike ting også,gruer meg hele dagen om jeg må gå et sted å ta buss eller tog,føler meg totalt lost her i Oslo!(skulle bare holdt meg på bygda der jeg hører hjemme!) Kom nettopp inn fra by-tur,så jeg er passe stressa enda,he-he! Fatter fortsatt ikke åssen jeg turte å stå på scenen i en bitteliten bikini og posere foran masse fremmede i gamle dager,måtte jo kjøre et sånn oppvisningsprogram med poseringer,litt dans o.l (såkalt "friprogram") helt alene der oppe! Blir skjelven av å tenke på det!

Det var så utrolig godt å høre om det positive legebesøket ditt,nå ble jeg i skikkelig gò-humør! Skulle jo bare mangle at du skal få hjelp,det skal jo ikke være sånn som dette! Hurra for snille dyktige lege-mannen!!!!!! :-) Du skal se det blir fart i sakene nå,Vetlis,snart er du tobarns-mamma,hi-hi! :-)

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 16:43 3.11.2006

Ja vi kan leke at vi er det! Jeg løper rundt og skriker "SYKKELHJELM" å du sier hysj ikke nå.... De kan ta oss!

Hadde ihvertfall vært fint med litt psykisk støtte når jeg skal prate md dem, for jeg må stille noen krav vettu hihi!

Eller skal jeg kanskje joine deg og bli med til en øde øy? Det kan jeg gjøre! Hmmm hvorfor har jeg ikke tenkt på det før tro?

Eh... hvorfor sto du å poserte i en bikine foran masse mennesker? Var du Miss Gatebil i fjor?

JA å du kan tro jeg ble lettet når jeg var hos legen! Han er utrolig grei og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Det betyr enormt mye! Hmmm kanskje jeg legger prøvingen litt på hyllen ei stund, vente til jeg har blitt utredet?

Vetlis *deppis*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! 09:03 6.11.2006

Tittei! Hatt ei bra helg eller? :-)

Prøvde meg i et par barnebutikker i helga,og må si jeg følete meg egentlig mer som Elling enn noen sinne,ha-ha! Måtte bare gi opp og gå ut tomhendt! Er jo uansett for tidlig å kjøpe noe som helst,det kan jo fortsatt gå gærnt,så er nok greiest å vente noen måneder med sånt!

Bare sifra om du trenger anstand til fengslet,du,det er tøffe gutter der og enhver kan nok trenge litt støtte for å gå innafor murene der!;-)

Eller du bare blir med til den øya i Stillehavet,synes vel egentlig den løsninga er best,he-he:-) Mannen min kjenner en som har flytta til Tonga og driver et bittelite hotell,kan sikkert få noen strøjobber der!.-)

Du den bikini-greia var jo kroppsbygger-konkurransen fra gamledager(var 20 år),ingen Miss Gatebil her nei:-)

Når skal du sette igang med utredninga,forresten? Håper virkelig de finner ut av det der,vil ikke at du skal gå igjennom det samme enda en gang,du har opplevd nok fæle ting nå!

Masse klemmer til deg på en mandags morgen:-)

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 13:41 6.11.2006

Bare innom å dytter litt!

Og en ting til: vi har kjøpt hus! Juhuuuu!!!!!!!!!!! Endelig ble det vår tur,er så drita lei av visninger nå! Det ble huset på(eller heter det i?) Slemmestad,og vi fikk det 50 000 under prisantydning,takket være at megleren dreit seg ut,he-he! Vi så på huset torsdag og fredag,de hadde visning lør-søn.,så vi sa til eier på fredag at vi ville by han prisant. med èn gang,men han ville vi skulle gå igjennom megler med det,og megler svarte ikke på tlf hele fredag,vi la inn meld. på svarer, og like før visninga på lørdag tok han først tlf,og da sa vi at vi ville vente med å by,for synes ikke det er riktig å by rett før folk kommer(det har vi opplevd før,og det er kjipt!) Så vi venta til i dag,ingen andre hadde bydd,så vi slang inn budskjema på 50 000 under det vi først sa vi ville by,og de ga oss tilslag! Hurra! :-)

Kjedelig for eier,siden vi eg. ville betalt prisant.,men vi må jo tenke på oss selv,og 50 000 er jo også penger,som vi trenger! Tipper de angrer på valg av megler,fra Krogsveen avd. røyken! t.o.m avdelingsleder der! Dust!

Her er linken:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8669727

Ikke veldig fancy,men passer oss fint! (stua kunne vært annerledes da,men men..) Skriver også videre kontrakt med han som leier leiligheta,noe som er supert,for han er singel og nesten aldri hjemme :-)

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 14:22 6.11.2006

Hei Elli-karamelli...

Jeg bare blander meg litt i samtalen jeg... syns det var litt spennede å følge med på hus kjøpet ditt, etter at du ble gravid så falt alle brikkene på plass...

Jeg flyttet til sydskogen da jeg var 5-6 år (fra Haugerud) og har gått mine år på ungdomskolen i slemmestad... nå bor jo jeg i stavanger da, men foreldrene mine bor på nærsnës... så vi er jo mye på besøk der, litt rart å tenke på, vi kan jo gå forbi hverandre på rortunet på shopping snart... hehe, uten å vite hvem vi er....

I allefall, gratulerer masse masse med babyen og med hus kjøp...

stor klem

trollemor 16pp

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 14:31 6.11.2006

Å,så gøy da! :-) Ja,da må du bare komme innom,for jeg kjenner absolutt ingen i det området(øhhh...,kjenner egentlig ingen i hele Oslo,har bare mannen min!)

Rart at alt bare ordner seg plutseli,bare på èn måned(hus,bil,giftemål,barn...) Vet jo ikke om spiren holder seg fast da,men det må man bare la være å tenke på! Har venta lenge,så håper det ordner seg nå!

Håper virkelig det ordner seg for deg også snart,det er din tur nå,synes jeg! Du har venta lenge nok nå!

LAAAAANG KLEM :-)

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 14:48 6.11.2006

Ja, vi får håpe din lille spire klorer seg fast og at vi også skal følge hverandre på trimester sidene, men nå vet jeg jo hvor du skal bo, og jeg skal nok gi lyd når jeg er på de kanter... vi skal jo feire jul der borte i år, men da blir det jo så travelt og dere har vel ikke kommet dere i hus til da heller kansje???når overtar dere??? men vi holder kontakten....

takk for at du tenker på meg, ja jeg håper det snart er min tur, vi har jo klart det før og da selv uten å prøve, irriterende at det skulle bli så vanskelig nå andre gangen

stor klem

trollemor 16pp

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 14:56 6.11.2006

Er nok ikke i hus før over nyttår,og jula blir vel enten hos mine foreldre eller hannes,og ingen av oss er fra Østlandet... Men er du i nærheten en annen gang må du skrike ut,da stormer jeg og vofsen avsted for å møte deg:-)

Vet du,det gikk kjempefort for oss første gangen,bare halvannen måned,men jeg mista(og spiren var vel ikke helt planert,selv om vi ikke hindra det heller),og nå når vi virkelig prøvde,så skjedde det ikke en dritt! Merkelig verden....

Krysser alt jeg har for at det kommer en liten sommerbaby til deg også,det hadde du fortjent!

*KLEMMER*

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 16:24 6.11.2006

Å herregud så spennende snuppa! Gratulerer så mye :o) Så moro da. Jeg fant ikke huset på finn? Hadde vært moro å sett!

Jeg synes du er tøff, som prøver deg på barnebutikkene jeg hihi! Har faktisk vært i en selv i dag (men ikke aleine)! Vært på nye farmansdstredet, herregud for et senter! kaos!

Har vært å snakket med personalsjefen på fengselet i dag. Sa jeg ikke ville ha jobb der, fordi de ikke kunne love meg noe konkret! Da gidder ikke jeg ofre meg noe for dem heller! Følte meg ganske tøff ! Godt å si nei faktisk!

Så da blir det bare å hoppe i det å beg å søke jobb andre plasser!

Hmmmm.... Å jeg som trodde det var deg og hu i BB huset, som var Miss Gatebil da gitt hihi!

Men nå kommer jeg ikke til å vente med baby alikevel :o) Å det kan jo bli litt spennende... Fikk bare beskjed om at det kunne ta litt tid med hensyn til den utredningen, ikke hvor leng?

Kjempe masse klemmer fra

Vetlis *deppis*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 16:41 6.11.2006

Der er du jo! :-) akkurat når jeg skulle til å logge av for å starte på mat og sånn! (skal lage grov pizzabunn som skal heve mens vi er å trener)

Tøffe damen! Så bra for deg at du sa ifra,man kan ikke la seg overkjøre helt,selv om en er litt lik Elling ;-D

Da blir det nye muligheter for deg,er sikker på at du finner et mye bedre alternativ snart,et som passer deg helt perfekt! Har også tenkt på jobb nå,men vet ikke helt hva det skulle være! Hadde jo vært kjekt med fødselspenger da,ikke bare et stakkars engangs-beløp...

Sorry at jeg ikke var Miss Gatebil,kan jo prøve å bli det neste sommer,så kan du komme å se! Tipper de ikke har sett ei høygravid dame i bikini stå å gni ræva oppetter en bil før! (tror du stasjonsvogna vår gjør susen da,eller?!) Er ikke helt sportsbil typen, jeg, ønsker meg Landcruiser,sånn som pappa har! Skal kjøpe det etterhvert, må bare få oversikten over økonomien først!

Tar nok sikkert tid med alle prøver og tester du må igjennom, ja,men i mellomtida er det jo bare å prøve i vei! Jeg tror du blir ganske raskt gravid igjen,du har super-egg! :-) Denna gangen får du nok ekstra god oppfølging også,så da er du i litt tryggere omgivelser!

Jeg ramler som vanlig inn her i morra,så vi snakkes mere da! Får ta fatt på kone-pliktene nå,he-he!

Puss och Kram!

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 16:54 6.11.2006

Ja, jeg ahr vært å styra masse i dag! Vært på fengselet og i byen,NAV osv. Blir litt småør i hodet av bare å siitte foran dataen hver dag hihi!

Ja må leke at jeg har litt bein i nesa vettu! Eller som Vetle ville sagt det Vi har litt bein i nesa (på lat mamma).

Ja, finner sikkert noe snart. Eller prøver å bli mamma hehe! Skal vi starte eget i steden? Elling karamelling og Vetlis trimstove? For vordene møøøøødre og andre feite typer?

Gjør ikke noe at du ikke har vært Miss Gatebil! Synes du er kul alikevel jeg ;o)

Hmmm ja hvorfor ikke? Eller du kan jo låne bilen til mannen min! Den glir rett inn i gatebilmiljøet hihi! Den er så harry at til og med Holmestrand folket rødmer når dem ser den :oD

Nå gleder jeg meg bare til å prøve litt eller som vi også liker å si det trene litt hihi!

Puss och kram til deg også!

Snakkes mer imrg

Vetlis *deppis*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 17:04 6.11.2006

Rekker et kjapt svar før han kommer hjem! Du,det hadde vært no,med eget senter for de sosialt analfabete og gravide,hi-hi! Og selvsagt de med bein i nesa,hi-hi:-) Og så har vi egen stand på Gatebil.no med bilen til mannen din,og så blir vi rike og berømte og sånn!

Skal komme meg ut i morgen jeg å,blir også småprillete av å bare sitte innpå her! Tror ikke det kan være sunt,er nok myyye bedre å trippe nedi Oslo sentrum med alle turistene og gærningene!

Ja ja,nå tramper det i trappa her,så da er "fritida" mi over for idag,hi-hi!

Her er linken til huset,hadde lagt ut en som ikke virka:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8669727&sid=2aG5plQJs5833 71&pos=3&tot=12

Klemmer!

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 08:11 7.11.2006

Ja, jeg tror faktisk at det er en helt genial ide! For de som har for dårlig fysikk til å trene, kan vi jo ha andre aktiviteter! Feks lage flotte hus av fyrstikker!

Ja ang den bilen til mannen min...... Tror han har veeeeldig lyst til å være modell på panseret selv? Går det greit eller? Han er litt PR kåt serru!

Tror kanskje vi burde finne på en alternativ plan for å bli rike? Er du flink til å male kanskje? Eller lage film! Film er lurt!!!!

Fikk du forresten kjøpt noe til babyen i går? Glemte jo helt bort å spørre om det jeg (klask i panna)

Huset så kjempe fint ut elli-karamelli!!! Tror dere kommer til å storkose dere der jeg :o) Mye kunne dere få i leie inntekter der?

Hehe! Fritiden over du liksom.... Er nå den begynner tenker jeg ;o)

Klemmer fra (nytt nick)

Vetlis *1pp etter 2ma*

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 09:13 7.11.2006

Skal nok få klemt plass til mannen din på panseret,skal du se! skulle jo bare mangle! Men da må han barbere rumpa først,ellers ser det bare dumt ut med string...:-) *gliiiz*

Er egentlig ikke flink til noe,har ingen skjulte talenter. Kan synge litt(holder tonen iallfall),og spille litt piano(mange år siden jeg slutta å ta timer!),tror det er det eneste... Jo,forresten, jeg er ganske god til å bake og lage mat,så kanskje vi kan tjene oss riike på å være ekte kjærringer!?!? Og hunde-kosing er jeg grådig god til! Tror det blir en million-bedrift, jeg! Hva kan du da? ;-)

Ble ingen babyklær eller noe,nei,aner ikke hva man kjøper, jeg! Dessuten er jeg jo bare 6+0 idag,så det er aaaltfor tidlig enda uansett,kan jo likegodt gå galt som at det varer....

Huset er helt ok,ikke voldsomt flott,men for et 5-års perspektiv er det helt greit,og det er god plass ute til både bil,båt,motorsykkel,hund og barn,så vi er fornøyde,vi:-)

Så godt å se at du har forandra på nicket,vil ikke at du skal være deppis! Noen ganger må man bare bite tenna sammen og stenge de dumme tankene ute!

Sitter å lurer på åssen vi skal gjøre det i jula. Forrige jul satt vi jo i seilbåten vår på Tobago i bikini,og var på julefest med en masse fulle,teite dansker! I år er liksom første året vi må ta stilling til om vi skal være her eller der. Jeg har selvsagt lyst til å være hjemme,men samtidig så vil jeg jo gjerne være hjemme neste jul,dersom vi er så heldige å få beholde denna babyen! Tenkte å være taktisk å tilbringe denna jula hos svigers da,he-he. Mannen min bryr seg ikke så mye,han kan gjerne være hos min familie begge årene,men jeg regner med at svigers kanskje blir fornærma da... Uff, jeg vet ikke helt, jeg! Nå begynner jo billettene å bli utsolgte også...(vi må selvsagt fly opp til meg) Vi tenkte kanskje også at jeg reiser hjem til meg,og han kjører ned til seg(tar bare 5 timer),er jo bare noen dager,og jeg er ikke så julete av meg at alt må feires og være så mye styr. Er mest koselig å være med familien,hundene,stemninga ute med alle julelys og mørketida,snøen osv... Selve julaften med gaver o.l er ikke SÅ stas. Dør ikke om ikke jeg og mannen min er sammen den dagen.

Jeg har bare mamma,pappa og lillesøster,mens han har den kjempefamilien! De er 4 søsken,og to av de andre har henholdsvis 3 og 2 barn + en gammel bestemor osv osv.. Og de besøker masse slekt o.l,for alle bor i den byen! Synes jo litt synd på min familie om de skal sitte helt alene,sånn som ifjor(ikke det at det blir så mange flere med meg da,men..) Ikke lett,dette! Sorry at du fikk hele tankerekka tredd nedover hodet her,håper ikke du sovna!

Ja ja,dette er da det som skal ta opp tid i min pannelapp idag! Hva står på programmet ditt da?

*KLEMMER*

elli-karamelli

Sv: Faen elli-karamelli!!!! NYTT 09:48 7.11.2006

Det går fint, han er alltid nybarbert og innsmurt i babyolje han, det er jo sånn jeg liker han vettu ;o) Ikke er han spes svær heller med sine 72 kg og 186cm hihihi!

Ikke flink til noen ting du liksom!!! Tullhøna! Er ikke bare bare å holde en tone skal jeg si deg..... Men det klarer jeg å! Hmmmm snakker vi en duett her eller? Å du kan spille piano og jeg tar blokkfløyte trudelutten min....

Jeg er også veldig glad i å lage mat og bake! Også er jeg jo utdannet hudpleier! Så nå har jeg tenkt litt... Vi starter en Kafe for hundeeiere! Med hundesalong på bakrommet!!!!!! Du koser og vasker hundene så sender du dem inn til meg som steller dem, klipper negler og napper hår o.l! I mellomtiden kan eieren sitte å nyte et bedre måltid som vi selvfølgelig har laget selv, mens de ser å et dvd opptak av Elling-karamelling og Kjell-vetlis i full gang med karaoke videoen sin!!!!

Å selvfølgelig skal vi selge hunde stasj!!!!

Du må ikke tenke negativt snuppis! Synes du skal dra til byen og kjøpe ett sett til babyen i hvitt jeg og et par blå og et par rosa sokker ;o)

Tror huset er flott jeg! Hmmm.... mangler dere noe i det hele tatt? hihi! Mc også, hva slag da?

Julen ja, det er et evig pes for meg! Har alltid dårlig samvittighet i jula jeg! Mora mi er aleine, å er ikke særlig sprek! Hu har hatt 3 hjerneslag siden hu var 48! Så hu er litt rar kan du si, ikke har hu blitt spes hyggelig med slaga heller! Så hu sitter stort sett og furter i et hjørne for seg selv.

Pappa har ikke invitert oss til jul siden jeg var 14 år, for de har vært hos hennes familie. Broren min gir litt f....! For mamma orker ikke reise til Oslo. Så jeg blir sittende igjen med svarte per! For jeg vil til pappa for første gang, for de har kjøpt seg hus og vil feire hjemme med oss. Men da blir mor helt aleine ( etter eget valg), å svigers maser! Æsj! Vil bare feire med de jeg er glad i jeg! Men det skjer jo aldri! Må legge til at når jeg var 23 fikk jeg ikke komme hjem til mamma og mannen hennes på julaften , fordi kjæresten min var på besøk fra Nederland. Å de ville ikke snakke engelsk!!! Men alikevl får jeg dårlig samvittighet for henne.

Men må legge til at jeg også er en taktikker med hensyn til barn og hvor man skal være neste år osv... Må jo spekulere litt! Men husk at det er kulere for mormor og feire sammen med en rundt 1år enn en baby. Får mer utbytte av 1, 3, 5år enn 0, 2, 4år ;o)

Så må du si til mannen din at det er mere stusselig for mamma`n din enn for mamma`n hans hehe!

I dag lurer jeg på om jeg skal stikke til ei venninne å lage cv og jobbsøknad? Men mulig jeg setter meg ned og venter til anfallet går over!

*klemmertilbake*

Vetlis *1pp etter 2ma*

Fortsetter under...

Nææææææææææææææææiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå hadde jeg brukt en halvtime på å skrive det laaaaange innlegget,og så skulle jeg avslutte og sende,og da bare forsvinner hele jævla driten! AAAAARRRRGHHHHHHH!

Nå ble jeg skikkelig irritert,så da vil jeg bare slå av hele helvetes,jævla dumme ubrukelige drittlaptopen! Åhhhhh Hvorfor!?!?

Kan jeg få komme tilbake senere når jeg har blitt glad igjen? Nå ble jeg skikkelig sur,altså!

Nå må jeg jo starte helt på nytt,jo! Og jeg som er så treg å skrive!

Jeg får restarte hardisken min og se hva hjernecellene mine kan huske fra det jeg skrev,så kommer jeg sterkere tilbake senere,nå må jeg ut å få litt luft og gjennomføre min daglige sosiale trening....(snart kan jeg kanskje kaste den papirposen jeg har over hue også!)

Vi snakkes,I'll be back!

Det er helt greit skjønner deg utrolig godt! Det har skjedd så jævlig mange ganger md meg også! Blir rimelig frustrert da ja! Skrevet en laaaaang avhandling så blir den borte, snufs! Stakkars snuppa nå! Jeg lager forøvrig en helt ny tråd! Så kan vi beg heeeelt på nytt! Synes det er greit, for det er ikke alt jeg skriver til deg om jeg synes det er like kult at alle andre leser, så hvis vi lager nye tråder innemellom tror jeg folk ikke får med seg like mye! Hmmm nå kommer Elling tendensene tilbake ja! Er det noen som overvåker meg tro hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...