fikk prins 11.01.07 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 hei,,nevnte det igår også..men tror jeg forklarte meg litt feil...jeg har så spesielle smerter midt under mellomgulvet,,dvs der ribbena slutter midt på under brystet..det kjennes ut som huden under sprekker...en helt merkelig og ekkel følelse...hadde ikke noe tilsvarende når jeg gikk med førstemann...noen der ute som har vært bortil noe lignende...og det har ingenting med halsbrann å gjøre....noen ???????????????????
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Kan det være muskelsmerter? Kanskje du har gjort noe som gjør at du har fått vondt i musklene? Eller kan det være magen som presser alt oppover?
fikk prins 11.01.07 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 dytter jeg...flere som kan svare meg?kan godt hende at det er muskel smerter altså...tenker plutselig på at man ofte kan få muskelsmerter i høyre siden...noen ganger så det skulle tro det var hjertet..men på motsatt side da..det er ganske like smerter...litt stikkende og ubehagelig
Sylteflesk Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Ikke for å skremme, men smerter i mellomgulvet/under ribbena kan være symptom på alvorlig svangerskapsforgiftning eller HELLP. Ring fødeavdelingen og hør hva du skal gjøre. Forhåpentligvis er det ikke det du har, men det er bedre å sjekkes en gang for mye enn en gang for lite. Jeg har hatt høyt blodtrykk i svangerskapet, og har fått oppfølging på svangerskapspoliknlinikken. De sa jeg måtte ta kontakt uten å nøle hvis jeg fikk slike smerter.
Danzig Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Kjenner igjen den der.......Det svir liksom. Mener det er musklene jeg da. Kjenner det spesielt når jeg ligger i senga og skal snu meg over til andre sia. Skikkelig ubehagelig.
MM med spire Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Det har vært tema på des klubben dette... og de fleste som har spurt lege/jm om dette inkl meg, er at det er helt normalt... Alt presses oppover, og det gjør at også ribbeina står i press... Men det er skikkelig vondt, sitter bare å vrir meg når det er som verst. Vondt å sitte/ligge/stå.. Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning og ja, men da med kombinasjon høyt blodtrykk, ødem i hender/føtter og spor i urinen. Hvis du er veldig usikker kan du jo spørre legen/jm din. Lykke til!!!
Vintergull :) Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 sånn har jeg også hatt/har...Fikk det tidlig i sv.skap. Spurte legen om det og hu mente det rett og slett var at det begynner å bli trang inni der, og livmora presser på de andre organene. Og verre vil det nok bli, la hun til... Så, så lenge urin og blodtrykk er fint hos meg så hadde det ingenting å si. Men hvis du er nervøs for hva det kan være så skader det ikke å ta kontakt med noen som vet mer om dette enn oss her inne =) Lykke til, klem klem.
fikk prins 11.01.07 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2006 takker for råd og vink altså..jeg kjenner igjen mye av det dere sier...jeg har fortsatt lavt blodtrykk så jeg tenker ikke i de baner engang..men jeg tror rett og slett at det begynner å presse bra på her om dagen og at det blir ubehagelig når jeg ligger bla...god natta da....thanks. =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå