Gå til innhold

tirsdagsveiere!

milla75fikk en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da starter jeg denne ukens tråd for tirsdagsveiere.

Jeg har ikke vært flink denne uken. Spist mye godteri.... Men nå har jeg og samboer avtalt at ingen får lov til å nevne godteri før på lørdagen. Problemet er nemlig hvis en av oss nevner det, så blir også den andre fristet og da er det enda vanskeligere å stå i mot søtsuget. Nå er det slutt på godteri i uka, kun lørdag!

Min startvekt: 76 kg

Forrige uke: 75 kg

I dag: 75 kg (har i hvertfall ikke gått opp)

Målet mitt er 70 kg før februar. 65 kg før sommeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Ikke bra denne gangen, men fest på lørdag og Dolly Dimples på søndag. Så, her er dommen:

Startvekt: 81,7 kg

Vekt forrige uke: 73 kg

Vekt idag: 73,2 kg

200 gram opp. Men kommer sterkt tilbake neste uke. Lykke til resten av gjengen!!

Gyda...

Skrevet

å, her hiver eg meg på!

Starta på alvor for to veker sidan, då det framleis stod att nokre kilo til før-gravid-vekta (70 kg). Målet er å vere der til jul, og så få vekk 5 kilo til etter nyttår (og så spolere heile greiene med å verte gravid igjen, tjihi...).

Vel: 23.oktober: 74,6 kg

30.oktober 73,6 kg

7. november: 73,6 kg

Gjekk ikkje ned noko i forrige veke, altså - hadde det litt for travelt til å få trent noko særleg, og så hadde eg bakedag på laurdag og var i selskap på sundag. Så eg er i grunnen berre glad for at eg ikkje la på meg, men det kan jo ikkje halde fram slik. Skjerpings denne veka!

Skrevet

Hei igjen, og tiden renner ifra meg. Glemte å skrive her tirsdag.

start: 84 kg Mai

forrige:71,4 kg

tirsdag: 70,4

Er sikkert på 71 kg igjen neste uke - går fram og tilbake hele tiden.

Trener ikke, men har en aktiv jobb. Spiser så som så, men blitt mer nei mat en ja :( jaja, har jo nådd målet mitt sånn nogen lunde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...