Gå til innhold

går snart over til 8 pp....=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

snart drar den hersens tanta.. å vi kan starte på nytt igjen! i 8p!!!!!!!!! fy faader! hadde aaaaldri trodd jeg skulle gå sååå lenge og enda ikke bli gravid. =(

er så frustrert og ut av mg at d er helt ufattelig. livet består kun av å vente vente vente vente, og glede seg men så bare bli skuffa igjen og igjen...er d ikke min tur snart?!

må bare surte litt ut.

er så forbanna lej

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er d noen her som vet hva som kan være feil??

jeg var hos legen, GU, og hu sa alt så normalt og fiint ut..så sa hun at jg måtte tempe i 3mnd for å finne ut om jg hadde el..har ikke begynt å tempe enda men.

jeg røyker..rett under 10 om dagen...noen dager mindre..men aldri mer enn 10, drikker heller ikke.

samboeren min røyker og...tror han røyker litt mer enn mg..men under 20 om dagen jallefall. men han drikker av og til da

eller spiser jeg som regel sundt.. spiser kasje litt lite noen dager..

godterier i helgene...og i ukedagene før ikm,.

er 56 kg og 158 cm.. før var jeg 67 kg..så vet ikke om kroppen har tatt noen forandringer i fruktbarheten etter jeg gikk ned??

gikk ned ganske fort...3 uker...kan dette ha noen betydning??

ellers er jg ganske deprimert og nedfor for tidenm...tenker kun på om d er noe galt m mg og om jeg ikke får noe barn snart...

blir litt redd jeg...

Skrevet

d er forresten over et år siden jeg gikk ned.

Skrevet

dytter denne opp igjen..

ingen som vet noe?

Skrevet

ikke at d er noen trøst i den forstand, men d regnes faktisk som normal prøvetid med 1 år!

så 8 mndr er ikke sååå ikke selv om d kjennes sånn. d betyr ikke at d er no galt med deg!

vi har en på 9 år og med nr 2 tok d over 4 år før jeg ble gravid, helt plutselig!

nå prøver vi på nr 3:)

d går nok bra!

tips!

kjøp cb digital eggløsningstester på www.billige-tester.no (199 kr)

så kan du teste etter el hver måned, så slipper du den temptydnings greiene. de digitale testene er sikre og d er lett og finne el, som jo skal være ca 14 dager FØR forventet mens

lykke til!

Skrevet

ok....takk for svar=)

nej 8 mnd er nok ikke sååå lenge..fins jo andre som prøver lenger...

men d er jo gaaanske så lenge egentli..med tanke på at om man hadde blitt gravid 1 pp, hadde babyen snart vært her..heh..

men kan jo ikke tenke sånn..blir jo sprø av d.

håper ikke d tar 4 år før jg blir gravid da... 4 år med bare å tenke p¨å at man vil bli gravid,.. disse 8 mnd er nsten svarte...har jo kunn gått ut på å vente på el, ikm og negative tester og falske forhåpninger.

Skrevet

vi gikk ikke og prøvet og ventet og testet og sånn i 4 år, heldigvis, da hadde vi nok bedt om utredning, vi slutta bare med prev og så hva som skjedde og så når d var gått så lang tid at jeg nesten hadde sluttet og tenke på d, var jeg plutselig gravid :)

d som ble dumt da er at når jeg hadde gått gravid i ni mndr og vannet gikk, så døde han :(

derfor er vi prøvere igjen nå (2pp etter fødsel) men denne gang får vi fort hjelp dersom spiren lar vente på se

en fordel er jo at jeg VET at vi kan bli gravide sammen

fatt mot

d går bra til slutt

Skrevet

Oi!! d var trist... du fortjener virkeli å bli gravid igjen da=)

vi hadde en ganske tidlig SA helt i begynnelsn av forholdet...men d var noe vi ikke visste om, da jg gikk på p-piller... og hadde gått ned ganske kraftig i vekt og trodde d var derfor mensen uteble.. men så kom den ca 1 mnd over tid..og da var d ikke vanlig mens som jge trodde kom..d kom jo som et sjokk..hadde jo drukket og festa som bare d...og hadde jo ingen anelse om hva som var på ferde..men d gikk bra da...

så jg vet jo vi kan bli gravide sammen jg og..men er bare så trist at vi kunne hatt en..og ikke får d til nå..men jeg gir ikke opp enda=)

takk for at du svarer =)

Skrevet

forresten så sluttet jg med pillene i slutten av desember i fjor ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...