storesøster&lillebror Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hei! Jeg er i uke 19 nå, og om 3 uker er vi innvitert i 60-årsdag.. storfeiring på hotell hele helgen! Og i den anledning har jeg litt lyst tiø å pynte meg litt, selvfølgelig.. Problemet mitt er at jeg har INGENTING som passer av fine klær!!! Finner heller ingenting på butikkene.. Noen her som vet av butikker i Trondheim/Steinkjer hvor de kanskje selger skjørt o.l. for gravide?? Synes det virker som om de kun selger klær for de som er gravide i uke 30 og oppover for alt er for stort, mens de "vanlige" klærne er alt for små..!! Kom med tips til meg er du snill?!?!
Tamline Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Har du sett på h&m? Jeg vet at de skal ha både bukser, skjørt og topper til gravide. Om de har like mye utvalg i alle butikkene, vet jeg ikke. Men du kan jo spørre:) Trondheim er jo en storby, så sjansen er vel stor.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 (Butikker i Trondheim.) H&M har endel, noen babybutikker selger også mammaklær som feks bebito. Også så jeg en butikk med mammaklær utenfor torget Zip el. Jeg har kunn sett etter mammaklær på H&M så jeg vet ikke hva de har andre plasser.
en liten i magen Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg har kjøpt en fin vanlig svart mammabukse så bruker jeg forskjellige kjoler over, slike som bare går til knærne. Har kjøpt to fine kjoler på HM som er veldig strechy og stilige. Ta på et stilig smykke og stilige sko, så har du et behagelig og fint anntrekk: )
Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 IdaLovise... Det er kjempevanskelig å finne klær, men jeg har en favorittbutikk på Gjøvik (selv bor jeg i Oslo), som selger masse fine og RIMELIGE klær til gravide i alle størrelser. De har merker som Mamalicious etc. Jeg er sikker på at om du tar en telefon til dem for å finne noe til deg. Ellers så er det en butikk i Trondheim som heter for ZIP, som ligger i Lutenhavesenteret. - De har mange merker og antrekk til damer. Jeg personlig er ikke fornøyd med H&M for de klærne blir for store for meg. Jeg har bare mage, og ikke så mye annet på andre deler av kroppen...
Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Butikken på Gjøvik heter Lousie mammaklær. http://www.louisemammaklar.no/
Jente19*31.01.07* Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 jeg har kjøpt mye fine klær på hm.. Er evig takknemmelig for dem altså.. hvis ikke hadde jeg følt meg skikkelig stygg... men jeg synes den på city syd er best. på torget er det så innmari trangt. de skal hvis ha mammaklær på lindex på kbs senteret men der har jeg ikke vært enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå