Gå til innhold

Hva må jeg skrive for å få litt hjelp? Hehe. Cat68, Twig Chanelle etc, blir såååå glad hvis dere kan ta en titt:-) "smiskesmiske"

Anbefalte innlegg

Pga diverse ting lurer jeg litt på noe i forhold til vår generelle livssituasjon, og håper noen kan være så snill å hjelpe meg med det.

Fødselsdatoer:

Meg:23.04.83

Sambo: 01.05.69

Sønn: 04.02.04

Datter: 30.06.06

Spørsmål:

1.Vurderer på sikt å selge vår halvpart av en tomannsbolig, for å kjøpe en enebolig med utleie ca 10 min kjøring fra her vi bor nå. Må jo vente til noe legges ut for salg. Kommer vi til å flytte dit vi ønsker, og hvilken boligtype?

2.Har vært samboere i 5 år, men blir vi noen gang gift, og i såfall når? Eventuelt om det tar slutt.

3.Vi har begge fast jobb, men er åpne for nye ting begge to. Ligger det an for noe jobbskifte?

4.Hvordan ser økonomien ut?

Dette er kanskje litt vanlige spøsmå, men har større betydning enn man kanskje skulle tro.

Håper på svar, og på forhånd tusen takk:-)

Fortsetter under...

Tjjjaaaaa......? Du kan jo skrive at jeg er ......pen??

Neida!!!! Her kommer noen 'svar'!! :0)

Må bare minne om at ingen spådommer gis med garanti, det er mye som påvirker inntrykkene...

1. Er litt usikker på om dette er nettopp den boligen du omtaler, men får opp vårlige omgivelser, sol osv (rundt mai?) Her er et vendepunkt ift bolig, ja. Får opp at du virker meget fornøyd, kjenner det kribler i magen! Er spent. Her er en enebolig, ja. Er usikker på om det er flytting her, eller om 'salget går i boks' på denne tiden. Men noe er det uansett;0)

2.Noen ganger har jeg ved nærstående giftemål, fått opp en slags ring/sirkel rundt personene. Det får jeg ikke nå. Likevel; dette betyr IKKE at et mulig giftemål er i nærheten! Obs;0)

3 Enser endring i jobbsituasjon hos din samboer, muligens neste sommer? Ser ikke noe hos deg, men det betyr ikke at det ikke kan bli, altså!

4. Hva økonomien angår, får jeg frem at denne vil gradvis bli bedre, og vil definitivt føles mer trygg hos dere fra neste vår. Mulig dette har med din samboers jobbsituasjon å gjøre? Ser ingen sammenheng sånn direkte, men det kan jo være slik det henger sammen?

Ønsker deg lykke til, dette ble da noen svar?

Du er pen!!!!! Hehe

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg:-) Hvis jeg noensinne blir fridd til, (tregetregesambo) så vil ikke bryllupet stå før om trolig to år, da barna er litt større.

Du får vel ikke opp noen graviditet på meg??? Vi ønsker ikke flere barn, og han skal sterilisere seg:-)

Av gammel vane sannsynligvis, var graviditet noe av det første jeg så på...

Og nei, det er liksom de to gullene dere har nå, som er hos dere fremover.. Men som sagt, spådommer kan jo aldri garanteres;0)

Hehe, satser på at det stemmer:-) Ble spådd to barn av to forskellige for noen år siden. Først gutt, så jente, og det stemmer jo, hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...