Gå til innhold

Riene har stoppet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt uregelmessige rier i natt. Har født før, så jeg vet at de ikke var særlig vonde (med tanke på det som kommer), men helt klart rier og ikke kynnere. Gjorde forsøk på å sove videre, med passe hell. Sov ganske godt på morgenen og da jeg våknet var de helt borte.Har ikke hatt en rie siden kl.5 i natt. Noen tips til hva jeg bør gjøre for at det skal skyte fart igjen? Noen som har erfaring med hvor lang tid jeg i værste fall må belage meg på å vente til fødselen er ordentlig i gang? Kommer til å bli sprø hvis jeg må gå flere uker over tiden (har termin i dag).....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen erfaring med dette. Men kanskje gå deg en lang tur(uten å bli sliten) Kanskje det setter fart på tingene?

Uansett så ønsker jeg deg lykke til:O) Spennende om du kan få babyen i armene snart.

Skrevet

Tusen takk! Sikkert et bra tips. Blir litt demotivert av å ha blitt holdt så mye våken i natt uten noe tegn til resultat.

God dag til deg!

Skrevet

Hmm, det er jo umulig å si hvor lang tid dette skal ta, men jeg vet om mange historier der det har begynt for så å stoppe opp noen dager. Har ikke noe statistikk på det, men de tvirker som det er mer vanlig når du har født før, å få vonde kynnere, mye mens murring, og til og med rier som du snakker om.

Selv har jeg hatt vonde kynnere tre-fire dager de siste 3 ukene, men det har jeg vært sikker på ikke er rier da. Skal ha nr. 3, termin på søndag som var.

Håper det starter igjen snart da, for både din og min del...

Skrevet

Å, dager?.... Man blir jo så fokusert på å få det hele overstått, og særlig når man får rier og aner lys i tunnelen.

Håper det skjer noe hos deg også snart. Lykke lykke til!!

Skrevet

Tror du heller skal fokusere på å hvile mest mulig,slik at når de regelmessige riene kommer,er du mer klar for fødsel...Det sa JM sist til oss i går...Har du uregelmessige rier,slapp av,spis,drikk og sov...Å begynne å gå,og stresse for å få det i gang,sliter deg bare ut, og når det endelig skjer noe,er du allerede sliten!!

Skrevet

Trur eg hadde rier lørdag morgon, men dei stoppa opp.... :-( Tenker no som deg, kva skal eg gjere for å få dei i gang igjen? Eg tenkte eg skulle gå en tur og deretter gå raskt opp og ned til 4 etasje......Det får bli dagens eksperiment

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...