MrsMoo Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Var hos legen i går på svangerskapskontroll. Når hun skulle sjekke hjertelyden så fant hun ikke noe og presterte å si mens hun holdt på "dette var jo rart - normalt så skal jo det ikke være vanskelig å finne hjertelyd i uke 19" - jeg holdt jo på å få hysterisk anfall. Var på Ul forrige uke og så at alt var ok! Etter 5 min. så fant hun endelig hjertelyd...... MEN ikke noe kjekt når det holdt på!!!
DK+2 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Herregud førr et væsn!! Tenkte ho overhode ikkje på at du lå der å bei superengstelig då? Ho fant heller ikkje hjertelyd på mæ me d samme, men d tok bære 2-3 min kanskje. Ho forklarte heldivis at d va ikkje bestandig man kunne høre hjertelyden, va alt ætte korsn babyen lå. Tenk å sei nåkka sånt som ho der sa!
MrsMoo Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Ja helt enig! Kunne ikke hun ha sagt det samme som din sa?? Ja ja det viktigste var at hun fant lyd tilslutt!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Det var ofte vanskelig å finne hjertelyden på min i forrige svangerskap. Hver gang de ikke fant det med en gang sa de at det ofte er litt vanskelig, og bla, bla, bla... bare slapp av, vi er IKKE bekymret osv...
Nonesin Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg venter tvillinger og min lege fant bare hjerte lyden på den ene også ga hun opp.... prøvde ikke lenge en gang. Men jord mor fant begge med en gang. De har mye mer erfaring på det området var svaret jeg fikk. Så det er mye rart. Virker som de ikke bryr seg om de skremmer kommende mødre:(
MrsMoo Skrevet 8. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2006 Jepp vi har nok å bekymre oss for - trenger ikke udugelige leger! Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå