Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Sønnen min på 7 mnd er oppe ca 1 gang i timen på natten.... Dette har han holdt på med i ca 2 mnd. Kjenner at jeg snart blir GAL!!! Flyttet han inn på eget rom, og da sov han bedre et par netter. Men så var det på'n igjen... opp en gang pr. time. Ammer litt enda, men trapper ned fordi jeg nesten ikke har mm. På natten blir han forferdelig sint hvis han ikke får noe ut av puppen, hyler og skriker. Gir han vann, men fy for et tempramang!!!! Må nok ta en skikkelig fight med han..., ikke lenge til jeg beg i jobb. Noen med supre tips på hvordan få han til å sove!! Ei som snart blir galen.....!!!!
så var vi 4 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 han er ikke sulten da? tenker bare siden han blir så sint av ikke å få mer mat. Ellers kan jeg bare anbefale å legge han ned igjen og si god natt og gå ut. tar en del tid og krefter, men når/hvis det funker er jo det det beste.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Gir du han kveldsmat rett før du legger han? Jeg må gi kveldsmaten 1-2 tilmer før leggetid til poden min på nesten 7mnd.. hvis ikke blir han sånn som din.. HVER time FORLANGER han mat!¨ kjenner jo selv at magen er ekkel hvis jeg spiser rett før jeg legger meg! kan det være problemet?
LittleAngel Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Maa nok si meg litt enig med de over meg her, har hatt noe av det samme problemet en periode. Min paa 7,5 mnd var opp om natten og graat en periode. Her hjalp det med aa oeke groet porsjonen litt. Han spiser sitt siste maaltid ca. 18.30 - 19.00 og saa er det rett i seng etter en 1/2 time og da sovner han bra med en gang og sover til ca. 06. Gir jeg mindre mat er han sulten om natten.. her oeker vi mer og mer ettersom ukene gaar.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Han får mat før han legger seg.. Han får middag i 4 tiden og i 6-7 tiden er han sulten igjen, og får grøt. Legger seg ved 7 tiden. . Han spiser ikke mye av gangen. Får jeg i han 100 ml grøt er jeg heldig!!
Only Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Nesten som å høre sønnen vår, han skulle bare sutte på puppen for å få sove igjen og det var hver 2. time. Steintøft. Det nytta ikke å bruke vann, så vi måtte ta den tøffe avvenningsmetoden, skrikemetoden. Noe som helsesøsteren anbefalte med, da alt annet var prøvd ut.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Hei Only. Må nok gjennom denne metoden vi og, skrikemetoden...!!! Men må si jeg gruer meg til dette, da vi har fått klage fra naboen grunnet mye natte skrik.... Hadde håpet jeg skulle klare å slippe dette, men det er vel det som må til.. Får kjøpe sov i ro til naboen!!
LittleAngel Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 http://www.babyverden.no/templates/Search____306.aspx?quicksearchquery=s%c3%b8vn+problem http://www.babyverden.no/templates/QApage____15716.aspx Dette er sider som har hjulpet meg litt;) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå