Gå til innhold

Er det håp tror dere??

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg ikke skulle stille dette spørsmålet, men nå klarer jeg ikke la være. Jeg er nå såvidt over IKM og har spottet brunt noen dager. Vanligvis spotter jeg en dag, så kommer mensen. Nå har jeg spottet 4 dager. Kan man spotte og være gravid tror dere? Jeg har begynt med akupunktur denne mnd, så kanskje det er grunnen til en eventuell syklusforandring? Jeg vil ikke teste, for jeg orker ikke skuffelsen.. vil heller leve i håpet noen timer til....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6992146-er-det-h%C3%A5p-tror-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å skuffe deg, men dette ligner min siste periode.. Jeg spottet i 7 dager, og mensen var forsinket. Jeg spotter som regel, men ikke så lenge. Jeg var veldig stresset, og ventet på mensen - så egentlig tror jeg det er grunnen.

Men det var meg, og det kan jo godt være at du er gravid! Har du tatt en test, eller har du klart å vente?

Jeg har ikke testet enda, venter til i morgen tror jeg, hvis ikke tanta har kommet. Jeg trodde ganske sterkt at jeg var gravid denne gangen, har prøvd i ca 9 pp så er jo ganske utålmodig. Men som sagt har jeg begynt med akupunktur, og jeg vet ikke om det er det som kan ha gjort dette. Akupunktøren sa at jeg kunne få ømmere bryster under EL, men jeg har hatt skikkelig ømme bryster lenge nå. Men jeg er jo blitt skuffet før da..

Håpe håpe håpe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...