Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hei Jeg skal til jordmor i dag for første gang. Samboeren min skal kjøre meg ut. Er det vanlig at han er med meg inn da? Er ikke vits at han skal sitte på gangen og vente vell? Fint hvis noen kan svare
Snufsa *født* Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 bare å ta han me inn.. min sambo er me kver gang æ e hos jordmora
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Klart han blir med!!! -viss han ønsker det!! Jeg vil ikke gå alene vertfall, så min har alltid vært med på ul.. Greit å ha noen å dele gleden med....eller eventuelle dårlige nyheter med....
Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Vi har enda ikke fått høre hjertelyden til den lille.. er 21 uker. Skal til jordmor uke 23, og da kan han få bli med inn dersom han vil.
gosnut Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Min var ikke med første gangen til jordmor, men skal være med neste gang. Det er helt opp til dere, men han er hjertelig velkommen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Tusen takk for alle svar. Da tar jeg han med. Sikkert kjekt for han og kunne bli litt inkludert og. Tror han har følt seg litt utelatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå