Gå til innhold

Jeg har blitt en superkløne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dulter borti alt, glemmer ting jeg skal gjøre og bare roter!! Noen flere som har det slik?? På lørdag knuste jeg en av de fine koppene som jeg har arvet av min oldefar i Skottland....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hhuffda...hehe, sorry at jeg flirer, men ser deg bare for meg der du går og dulter borti ting:) Har ikke opplevd noe sånt...men lurer på om du er svimmel?? Dersom du er det, og det er grunnen til at du dulter borti ting, kan det være du har lite jern eller lavt blotrykk...

Skrevet

Hihi!! Nei jeg er i grunn ikke svimmel, men bare helt i Willy Wonkas verden... Hehe! Stod i går og støttet meg oppå glassskårene etter at jeg hadde klart å knuse et glass! (2. tingen jeg knuser på få dager...) Skulle plukke opp bitene og la likeså godt hele hånden oppi!! SMART!!?? Fikk meg et godt kutt i hånden og blødde som bare det! Hehe!

Skrevet

he he jeg oxo er blitt sånn,husker ikke hva jeg skal og sånn.i år gikk jeg inn på apoteket og fikk hjelp men plutselig husket jeg ikke hva jeg skulle ha en gang....så kom ut m to ting jeg egentlig ikke trengte he he...og da jeg skulle få nye vinterdekk sa jeg på verkstedet jeg skal ha pigg dekk m pigger... dette er bare få ting jeg har sagt og gjort

Skrevet

Må være hormonene som gjør dere distre:) Tips: Hold dere unna Glassmagasinet og lignede forretninger- høres ut som det kan bli en dyr affere dersom dere beveger dere inn der- hehe:)

Skrevet

Hahaha!! Godt å høre at det ikke bare er meg : ) Jeg har også masse talefeil! Skru igjen vinduet, hente ut veden av peisen, litt sånn forskjellig.... tror du vi blir normal igjen?

Skrevet

Takk for tipset!! Tror jammen meg jeg skal følge det! Så til alle i min familie: I år blir det ikke kjøpt så masse som en sukkerskål fra meg!! Kun myke pakker!!

Skrevet

he he vet ikke om vi blir det,men håper jo det da...uff ikke bare bare dette.men vi kan jo le av dette senere kanskje vi kyunne laget en bok om dette....kunne blitt rike vi da...

Skrevet

Ikke så langt unna meg da! Jeg er 12+6. Føler tiden går veldig seint... Hehe! Men er sååå glad for at jeg har kommet meg over 12 uker!! Er formen bra bortsett fra kløninga da?

Skrevet

formen beg å bli bedre nå,hvert mye kvalm...men beg m bekkenløsning nå...det låser seg helt her inni mellom...du da går det bra m deg da....har du msn hvert artig å lagt deg til he he...

Skrevet

Ja jeg har!! Gå inn på chatten så skal du få den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...