Gå til innhold

reductol og amming

Anbefalte innlegg

Jeg tilhører den gruppen som IKKE går ned i vekt av amming med OPP..

Så jeg trenger litt starthjelp til å legge litt om, og tenkte jeg skulle prøve reductol fra helsekosten. dama der ringte og hørte med produsenten eller sjefen eller noe, i forhold til amming - og det var ikke noe problem..

Inneholder

valnøttre, bark (juglans regia, cortex)

søtmandel (amygdale, semen dulce)

sitronjuice, frysetørket (citrus limon)

vit c (acidum ascorbicum)

hyroxypropylmethylcellulose

magnesiumsulfat

de skal dempe sultfølelse og søthunger (JATAKK), og skal bedre balansen mellom musler og fett...

Noen som har noen tanker om dette, eller skal jeg holde meg unna til amminga er ferdig (om et år eller noe.... da er jeg sikkert blitt ei dundre på 100 og ørti kilo eller noe...)..

JOda, vet alt om å legge om kostholdet, trene mer etc.... men trenger et lite spark fra noe....

Skal jeg stole på personen dama ringte til eller ikke.... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6991998-reductol-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å gå på www.kellymom.com og søk opp de forskjellige ingrediensene... Der har de en veldig oppdatert oversikt over hva slags urter som man kan bruke i alle fall...

Når det er sagt - de pleier å være ekstremt forsiktige med å anbefale naturmedisiner til gravide og ammende, og hvis de sier det er i orden tror jeg kanskje at det er det... Men du - det er noen som er kjempeflinke på urter og naturmedisin på AP-forumet, så jeg kan legge link til dette spørsmålet der inne, så tar de seg sikkert en tur og svarer her, tenker jeg!

Visste du at Grethe Roede kursene har et spesialopplegg for ammende?

Det at produsenten sier det er ok finner jeg mer alarmerende enn betryggende, det er de færreste produsenter som sier at noe er ok i forhold til gravide/ammende, da skal man alltid snakke med lege.

Det er forresten de som har fått has på søthungeren sin ved å begynne dagen med noe som er veldig rikt på proteiner, det være seg proteinshakes fra apoteket, eller et realt kyllingbryst til frokost...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...