Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 jeg har i snart en uke hatt veldig kløe øverst på øra, helt lattterlig plass å klø på, men det KLØR!! er veldig rød, varm og det har begynt å komme noen små blemmer el lignende.... er i uke 31og overlever det her, men vil jo gjerne sjekke det ut hvis det kan ha noe m svangerskapet å gjøre... (det er ikke sånn gammel "fryse-skade") dette er mitt endre svangerskap.. jeg har kontaktet jordmor, men hun skulle ringe meg tilbake i løpet av dagen... noen som har noen formening om at dette kan være svangerskapskløe??? klemklem
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 hei jeg er i uke 37 og har fått kløe.... LIgner litt på elveblest, men jeg har fått stort sett over hele kroppen. Jeg blir gal... Vet noen om noe som kan hjelpe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 ja litt sånn elveblest-aktig er det vel jeg også har tror jeg...lmen BARE på øra!!! helt merkelig!! skjønner at det plager deg, tatt kontakt m lege/jordmor du el??
mamma til Armand & Even Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 jeg er i uke 35 og klør mye over hele kroppen min.fikk time med engang hos min lege idag. det er viktig å ta kontakt med lege/jordmor når man har svangerskapskløe. god bedring og lykketil (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå