Kjerringhelvetet <3 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 I dag tidlig rundt halv åtte, ble speilbildet av mitt ultratrøtte morratryne belønnet av en søt, liten babylatter. Jeg gikk vekk fra speilet og dukket så fram igjen. Ny latter. En gang til. Mer latter. Kjempemorsomt! Selv om det tyder dårlig for morratrynet mitt.
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 hehe.. så koselig! det er så kjekt å se utviklingen hos de små! min er nå ti uker, og vi har såvidt hørt noe som er begynnelsen på skikkelig latter et par ganger:-))
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 hehehe =0) har humor da,jenta di...hihi er noe magisk når man får høre og se den lille gjøre nye ting. leste lenger opp at kolikken begynner å gi seg litt.?hurrey!!!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 (0=attpåklatt kom 08.09.06=0) Les hva jeg skrev i sparke-trøkke-denge-hver-natt-innlegget mitt.
Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 eh...."gnikker gluggene"..... oki,not så hurrey da....gliiis =0) kan jeg skylde på mme tåka her også ja?? men,grattis med nye,sterke lår da!! (hehehe)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg synes det er skikkelig hurray, jeg. i forhold til hva det var før.
Gjest Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 ja,det var jo det jeg og mente..men så misforsto jeg andre svare,å.... men jeg skylder på tåka...(skulle nemlig feire farsdag nå søndag jeg...sier litt om tåka mi,eller?) du får holde ut med meg,hahaha hurrey hurrey hurrey =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå