Gå til innhold

Alle som mistenker kolikk!

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du

Vil bare takke for at du gjorde meg obs på dette. Har fått begge guttene mine sjekket ut og han eldste på 8 år har KISS-KIDD

Kanskje vi får ting litt på plass her nå som han begynner på behandling

Skrevet

Hei!

Har sett på bilder av spebarn med kiss syndrom. Min datter på 5 uker ligger veldig likt som barna på bildene. Har vært hos kiropraktor og han sier at hun har smerter i et ledd i øvre del av rygg og nedre del. Burde jeg undersøke dette med en gang? Hvordan kom du på dette ? Jeg har aldri hørt om det før. Ble veldig bekymret nå. Regnet med at det bare var vanlig kolikk. Har du noen råd?

• 1 år senere...
Skrevet

har en følelse av at vår sønn 7 uker har det også. han ligger på samme måte som noen av babyene på bildene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Anonym.

Det er riktig at kolikkproblemer kan vise seg å være en del av KISS/KIDD problematikken. Dette er det viktig å undersøke hos en kiropraktor som er ekspert på dette. Både undersøkelse og behandling. Det er også viktig å foreta undersøkelsen tidlig. Vi ser at dette gjerne skjer før barnet er 6 mnd gammel (og gjerne mye før dette også).

Du kan linke deg inn på www.kiropraktorene.com også der du kanskje kan finne informasjon og/eller svar på en del (se også under pasienthistorier og barnebehandling)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...