Gå til innhold

Til Snupi76 - snart sprayer:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Fy f... - jeg er helt skjelven!!!

Jeg var på apoteket på Riksen igår og handlet inn både spray og sprøyter.. Hjelp!

Jeg skjønner ikke for mitt bare liv hvordan jeg skal greie den sprayen, men det er vel nå rett før jeg skal starte at den verste gruingen kommer.. Jeg er helt kvalm jeg.

Er veldig glad for at vi skal treffes i morgen, godt å ha noe å glede seg til.

Hvordan er det med deg da? Stikker på 3. dagen? Blir bra skal du se!

Jeg gleder meg masse til i morgen, skal bli supert å se deg igjen!

Masse klemmer fra

Hei igjen!

Du kommer til å klare deg helt fint! Selvfølegelig er et "skummelt" første gangen (jeg sov skikkelig dårlig natt til min første spray-dag i april), men så blir det en vane du nesten ikke tenker på.

I kveld setter jeg den 5. sprøyta og skal øke Menopurdosen fra 150ie til 225ie. Litt redd for overstimulering, men satser på at det går bra.

Vi får skravle mer i moergen:-)

Klem

Hei Snøfilla!!

Takk for igår, det var gøy å treffes igjen etter så lang tid!

Du er helt topp å prate med, følte virkelig at jeg fikk satt ord på mange ting som jeg ikke får pratet med noen andre om. Det er sant at jeg kan prate med noen venner om det, men det er jo ingen som vet hvordan det er på kropp og sinn.

Så jeg håper vi får møtt hverandre ihvertfall én gang til før jul!

Nå skal du være flink å si ifra til sjefen idag, også skal du være så tøff som du er i jobbsammenheng og si at du blir borte i en uke. Dette er en viktig periode, Snøfilla, vi har ikke like mange forsøk som andre "dødelige" og derfor må du nå BARE tenke på deg selv. (ser du fingeren som peker bestemt mot deg nå?) *smiler*

Lykke til, kjære venn, og FATT MOT!!!

Jeg følger spendt med deg og krysser virkelig alt jeg eier og har. TIl jul er du GRAVID!!

Masse klemmer fra

Hei - og takk for i går, kjempekoselig!

Jeg venter til etter UL før jeg tar alvorspraten med sjefen (er av en eller annen grunn kjempebekymra for overstimulering og avbrutt forsøk...)

Ja, vi må møtes igjen før jul. Kanskje du har lyst på et café-besøk i rugetida? Husk at vi skal ha spire i magen før nyttår begge to - hadde vært såååå hyggelig om vi kunne gått gravide i lag:-) *drømme*drømme*

Ha en fortsatt fin dag:-)

Klemmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...