Gå til innhold

Nytt nick...

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÅ nå tusler jeg meg inn på Assistert befruktning. Ønsker dere alle her inne alt godt og håper dere får en fruktbar tid fremover!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen du!!!

Har du fått tantebesøk??

Så dumt... uff.. føler skikkelig med deg altså!!

Men du må ikke forlate oss helt... du hører jo til her enda for det!!!!

Ta godt vare på deg selv, Kirsty!!

Ønsker deg lykke til hos hausken!!!(leste at du skulle til han)

Han er dyktig!!

Klemklem!!

Skrevet

Uffamei Kirsty, dette var dumt! November skulle jo være VÅR måned!

Håper dere får fort hjelp, og at det snart sitter en liten spire i magen din.

Jeg hadde virkelig håpet at det skulle klaffe nå, alt virket så lovende.

Tenker masse på deg vennen!

Og vi sees nok på assistert befruktning............

Masse klemmer fra meg

Skrevet

Hei Kirsty.

Så leit at det ikke ble klaff denne mnd heller, nå har jeg jo fulgt deg i mange mnd, og har heiet på deg lenge...

Men nå skal du få komme til Haugesund og der håper jeg virkelig de kan hjelpe deg...

Min datter har flere venner fra sist barn i magen runde som kom til med hjelp fra haugesund... så nå heier jeg på deg og krysser fingrene for at du snart skal få bli mamma..

Skrevet

Hei du!

Huffameg! Jeg ville ha med deg over! Jeg også heier på deg! Kom innom å fortell hvordan ståa er da!!!!

Masse lykke til Kirsty!!! Det mener jeg from the bottom of my heart!

Skrevet

Tusen takk allesammen. Skal ta meg en gråtedag idag, så får jeg ta meg sammen imorra, ta noen avgjørelser og sette igang... vet ikke hva slags ass.befruktning det blir enda, kommer an på mannens sæd og andre ting...

Skrevet

Høres så fornuftig ut du kirsty!!!!

Ta deg en gråtedag du.. blir helt rørt her selv.. hormoner i ubalanse!!

Så urettferdig at noen må slite slik!!

Sender deg masse gode klemmer og positive tanker som du kan bruke når du er klar til å "jobbe" med saken igjen!

Du blir en god og empatisk mor!!! Det er eg sikker på...

Lykke til!!

*kosemoseoverdose*

Skrevet

Uffda Kirsty!

Nå ble jeg lei meg på dine vegne!!!!

Hvem skal informere oss her inne nå da. Du er jo så flink til det. Litt trist (for meg....) at det nesten ikke er igjen nick fra da jeg begynte her inne.

Det er nok ikke bare, bare å gå i gang med ass. befrukting men det betyr jo at man får hjelp og ikke minst oppfølging den dagen ei lita spire begynner å vokse! Du får holde oss oppdatert da!

Lykke til!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Jeg kommer ikke til å forsvinne fra bim :-) Kommer bare ikke til å henge her inne så mye og svare på masse innlegg og sånn, for trenger å bruke min pc tid på forberedelse til videre utredning og ass.befruktnng... så er mere en tids ting. Men ser jo innom her litt da, kommer inn for å dytte på FF chart tråden :-)

Skrevet

Nei! Jeg som hadde så tro på baby på deg denne mnd, fulgt med på chart og alt mulig (unntatt i går og forgårs pga travelt)! Ønsker deg likevel MASSE lykke til med ass. befruktning, og håper det bærer GODE frukter og ikke tærer for mye!

*klemmer*

Skrevet

Åå, kirsty, du skulle jo bli gravid denne mnd du.... Håper det klaffer med en gang dere begynner med ass. befr., du fortjener det så sinnssykt! Skal holde alle fingre krysset for at vi snart får en gladmelding fra deg.

Ønsker deg alt godt videre:)

Skrevet

Kjære Kirsty.

Ble så lei meg jeg nå...

Skulle så inderlig ønske at alle lykkeønskninger fra oss her kunne jaget tanta di på dør.

Vi er så mange som setter så stor pris på deg, og som så gjerne vil at det klaffer for dere snart!!

Håper det er greit for deg om jeg titter innom ass.befruktning av og til for å høre hvordan det går. :o)

For jeg kommer til å savne deg her!!

En stoooor og varm trøsteklem sender jeg til Bergen.

Skrevet

Tusen takk:-) Venter fremdeles på tanta...håper hun kommer snart, skal jo til gyn på mandag... komme da tanta... Tempen var lav imorges så hun er på vei...

Skrevet

Skrev noen ord til deg inne på tråden min på 1. tri, men jeg kan skrive noen ord her også jeg:

Kjære deg, det var ikke rettferdig at det er atter en ny pp på deg nå. Hadde liksom trodd vi skulle følge hverandre jeg da..... Jeg skjønner at det er tungt når tanta kommer. Man håper jo nesten mer og mer for hver ny pp for da skal jo sjangsen teoretisk sett øke dess lengre man prøver (Siden det er færre og færre prøvere igjen ettersom tiden går...)

Ta deg tid til deg selv nå og prøv å ta vare på deg selv. Det positive oppi det hele er i alle fall at nå får dere seriøs hjelp og assistanse for å bli gravide og jeg håper det er det som skal til for at drømmen din skal gå i oppfyllelse!

Du skal vite at jeg tenker på deg Kirsty og så kan jeg jo samtidig nevne for deg at det blir ledig plass på 1. tri fra neste fredag for da går jeg inn i 2. tri:) Har reservert den plassen til deg og den står ledig kun for deg til du ønsker å benytte den!

Ønsker deg lykke til med assistert befrukning Kirsty!

STTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem

Skrevet

Nei nei nei nei....så trist dette var kirsty :o( Ser det er dagen her inne for triste nyheter! Jeg som hadde håpet det skulle sitte en spire for deg denne gangen. Kommer til å savne deg utrolig mye, kan hende vi kommer innom på assistert befruktning hvis vi lurer på noe (du kan jo så mye). Ønsker deg all mulig lykke videre.

Stoooor klem fra meg.

Skrevet

Hei Kirsty

Da tar jeg og du følge!! Jeg starter opp nå snart. forsamtale neste uke. Om ikke den "vanlige" måten fungerer, så får vi satse på denne!

stor klem!

Skrevet

Fa... heller Kirsty. Jeg hadde såååå stort håp om at Denne gangen satt spira!!!

Lykke til å ass.befr. Har du kommet igang med noe i fht til det, eller?

Jeg skal selv henvises til utredning og regner nesten med at det blir ass.befr. av ett eller annet slag..

(pcos og slutta på pilla for 2 år siden, så legen mente det var på høy tid å gjøre noe) Håper du er borte fra ass.befr før jeg kommer så langt og at du "bor" på 2 eller 3 trim innen da!

Igjen: Lykke til! og mange klemmer fra

Skrevet

snufs, rørt, så mange vakre ord!!

Tusen takk for plassen Maddemor, jeg er så glad for at det gåt så bra med deg og spiren, dette fortjener du vennen!!

Synd på en måte at vi sees på ass.befruktning lita men samtidig bra kansje? Jeg synes det er så deilig at mannen og jeg endelig har tatt en avgjørelse og at vi nå skal slippe denne prøvinga, men kan overlate barnelaginga til noen andre og prøve å finne tilbake til et normalt sex liv...

emblamamma: ser du begynner å få en del pp bak navnet ditt...håper inderlig du får klaff snart. Du er en flott person som bryr seg om alle her inne og svarer på spørsmål og finner svar. xxxx alt for deg og for Mamma mia!!!

Mamma mia, går du på metformin? Vidunder medisinen? Den har hjulpet mange i din situasjon. Håper du får all hjelpen du trenger på utredning og får en spire snart! Vi skal snakke med min gyn på mandag og se om han vil hjelpe oss og søke ogffentlig. Hvis ikke så tar vi det privat. Men uansett skal vi igang nå!

Klemmer allesammen!!!!

Skrevet

Takk takk for gose ønsker! :)

Nei jeg går ikke på Metformin. Har gått på Xenical i 8 mnd og gått ned 12 kg, fikk da nokså regelmessig mens etterpå, men ingen spire. Spurte fastlegen om Pergo og metformin, men han er konservativ -nei, det er ikke bevist...

Men han ville i alle fall henvise meg videre vil gu for de to medikamentene. Samtidig sender han papirene for utredning til Hausken.

Lykke til med utredning, godt å være i gang og føle at noe skjer! Og at en blir tatt på alvor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...