Gå til innhold

Tørr hoste og tett i nesa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3,5 mnd er ganske tett i nesa, hun har slim i halsen og en tørr hoste. Leste på nettet en plass at barn som var under 3 mnd skulle til legen hvis de hosta, nå er jo Kaja litt eldre, er det kanskje ikke så farlig da? Hun har ikke feber, smiler og er igrunnen ganske fornøyd...

Er det bare til å vente og se om det forbedrer seg av seg selv? Eller bør vi ringe legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som å lese om gutten min. Han er 3mnd og en uke. Han hoster ikke mye, men noe. Det surkler i halsen og tett nese. Jeg drypper med saltvann og suger med nesesuger. Har ikke tenkt på at jeg trenger å gå til legen. Han er jo godt humør, spiser og smiler. Våkner litt oftere når han sover. Ingen feber eller noe. Bør jeg allikevel gå til legen?? Han virker jo ikke syk....bortsett fra litt forkjølet. hmm Nå ble jeg usikker.

Skrevet

Nei, er ikke alltid så enkelt å vite hva man bør gjøre.. så lenge det ikke er noe i veien med allmentilstanden så er det sikkert ikke farlig!?

Skrevet

er nok bare litt forkjølet. det er tiden fro det nå. men er dere usikre så ring lege\helsesøster. slik at dere slipper å bekymre dere :) Har dere prøvd å sprute morsmelk i nesen på dem når de er tett? det fungerer som bare det....

Skrevet

De kan ha mellomørebetennelse.....

Jeg var hos legen igår med min, nå er han 6mnd da men....Hoster veldig og er forkjøla, men han hadde mellomørebetennelse...

Legen sa at de kan fort få det når de er syke....

Han var blid som bare det han, men jeg veit ikke...

Det går jo an å ta en tlf kanskje.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...