nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 God morgen godtfolk! Har hatt noen kynnere i dag som var virkelig vonde. Har bare hatt det sånn en gang tidligere for ca ei uke siden. Det er sånn vondt fra ryggen, ned under magen, ut i hoftene og ned i lårene. Jordmora mi har sagt jeg må ringe føden når jeg får det sånn, men det gir seg jo alltid. Men nå må jeg få ordnet med babytøy (vasking) og må få litt oversikt! Er jo plutselig bare 5 uker igjen!! Har ikke kluter, ullsokker, babyhåndklær eller tepper. Sikkert fint for kynnerene at jeg må fly i butikker i dag.... (Men jeg syns det er gøy..)
Moniken, mamma til 3 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Du trenger sikkert ikke stresse i butikken med kynnere.. Det er jo veldig lett å sende andre til å kjøpe det du har skrevet at du trenger. Er ikke dig å fly i butikker med kynnere.. Det vet jeg alt om! Jeg ville heller blitt hjemme og puslet med vasking av babytøy og sånn
MM med spire Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Ta det pent da... ) Og kos deg med handlinga idag...
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 Kjenner på kroppen at det nok blir en rolig dag ja:) Hvis jeg får vasket litt babytøy, så kan jeg i alle fall få pakket den mye omtalte bagen. Fikk kjent litt på det i dag. "Oi, bagen har jeg ikke tenkt på!!"
Snupidupi Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Du må ta det med ro og ikke stress med kynnera.... alt går sæ tel uansett om ongen sku finn på å kom i dag... ;D Æ hadd ikke ordna alt sist... sia frøkna kom en mnd før tia.. men alt gikk som smurt alikavæl... Klem
*Lucia* Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 bagen ja... jeg har i alle fall skrevet liste og kjøpt meg ny tannbørste jeg! :-) Ikke stress for mye i dag da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå