♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hvordan går det med deg vennen? Går dagene tregt? Uansett,så var det sikkert koselig å se mannen igjen i går. Håper du får en fin rugedag i dag også... Tenker på deg vet du,og følger deg med spenning!! Klem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Henger merg på denne og ønsker masse lykke til fram mot pos. test:-) Klemmm
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Lykke lykke til!! Hilsen Linda som du prata med på msn:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Hei alle 3... så skjønne dere er.. skjønner jeg er hormonell iallefall om dagen, for bare å se denne mld så kommer det tårer hehe.. uff.. Tusen takk igjen.... dfagene går greit, det skjer mye der nede og jeg er super spent...
Blåklokka Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Tullemor, når skal du teste? Kommer du til å teste hjemme før prøven? Jeg skal teste på mandag, men tror det blir en liten smugtest i helga her hjemme
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Hei du... nei vil ikke det.- skal være flink nå denne gang og vente.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå