babylover Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 hva kan jeg kjøpe i julegave til ein mann på 99 år??? Hjelp, er helt blank jeg!
Tjatjo Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hvor oppegående er han da? Kanskje han hadde satt pris på en flaske vin eller noe lignende? Ellers har man jo alltids bruk for en ny genser eller noe. Spørs hvor mye du skal legge i gaven.
To gutter og en jente Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Hva med å lage en liten kurv der du putter oppi noen hjemmelagde småkaker, litt kaffe, sjokolade o.l. Evt sursild, spekemat o.l.Kan også putte oppi noen lommetørkler og/eller et lite bilde av babyen. Jeg gjorde det til oldefar på 90 et år og han ble kjempeglad. En person på 99 trenger ikke mange nye ting. Har jo det meste fra før. Da er litt kosemat helt topp! Særlig krukken jeg lagde med småkaker ble populær. Var visst kjekt å ha noe å servere gjester!
KMB Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg gjør det samme. Her går det i hjemmelagde småkaker, bær vi selv har plukket eller fra hagen, konfekt og elgkjøttdeig (eventuelt laget til ferdige karbonader!) (kan gjøres med vanlig kjøttdeig også, gitt at de ikke får middag der de bor). Han ene oldefaren på 96 er glad i dram også, så mannen min har kjøpt noe tax-free til ham :-)
meg og novemberjenta Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Du kan jo lage et album fra graviditeten din, bilder av huset/leiligheten og sånn dersom han ikke har vært der så ofte, hverdagssituasjoner så han får et innblikk i hvordan dere har det i hverdagen..?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 En kalender? Hvis du har barn fra før kunne det jo vært koselig med en kalender med bilder av barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå