babylover Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 hva kan jeg kjøpe i julegave til ein mann på 99 år??? Er helt blank jeg!
Snupidupi Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Oi oi... det e ikke lett nei... vesst han ikke har sukkersyka så trur æ at æ vil ha satsa på litt konfekt eller nå... men det får di jo ofte masssse vis a... ellers så e det vel greiest med forbruksvara... sokka og sånn... kanskje ikke så spennanesn men nåkka di kan få bruk førr... å e det oldefar tel babisn... så bilde av babyen, vesst den kommer før jul
Moniken, mamma til 3 Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Bøker er jo alltid populært. Eller lydbøker hvis han har dårlig syn Ellers er det fin-fine kalendere for 2007 til alle dyreelskere til salgs på www.dooa.no. Det er hvertfall ekstragave fra meg til alle besteforeldre og oldeforeldre i år.
MM med spire Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Hvis han liker å ta seg en stiv en hadde jeg gått for noe fra polet... ) Enten cognac eller en god likør eller noe... Ellers er det vel populært med bilder av barna (om du føder før julaften...)
vero.no Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg ville kansje kjøpt en sånn gavepakning me dusjsåpe og etterbarberingsvann!? Eller noe i den retningen
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg vill gått for noe fra polet jeg, hvis han ikke er avholds da......
Hermelina Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Vi kjøper spekemat til besteforeldrene våre vi. Sånne pølser som de selger på kjøpesentrene før jul. Deler de i tre, legger på en juletallerken med en grankvist og pakker det inn i silkepapir og cellofan. Det har vært en hit de siste årene, og da holder vi oss til det! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå