Gå til innhold

lioevr. Tar sats på ny :)

Anbefalte innlegg

Hadde jeg visst det skulle jeg skiftet før!!!! Skjønner at du har det helt jævlig for tiden. Leste innlegget ditt her i går å jeg ble helt målløs, visste ikke hva jeg skulle skrive en gang jeg?

Hva skal du på sykehuset?

Er det ikke noe vei utenom Bardufoss? Du kan jo be han kjøre litt for fort hehe! Forsto det som at det var mye pga førerkortet hans? Eller har jeg blandet sammen noe her?

Vil bare si at du ikke må gi opp, selv om alt virker bedritent akkurat nå. For ting ordner seg for kjekke jenter skjønner du :o)

Har hatt min tur med nedturer jeg også, så jeg vet godt hva jeg snakker om.... Når jeg traff mannen min sa jeg at, du må ikke tro du har skutt gullfuglen altså! Ho her er ikke født under en uheldig stjerne! Det var ikke noe stjerne der i det hele tatt faktisk!

Han bare lo å sa at det skulle nok gå bra, for ingen kan ha uflaks bestandig.... Her om dagen ca 2 år etter den første samtalen, kom han å sa... Du jenta mi, det du sa om uheldig stjerne og ingen stjerne... Jeg tror deg nå, trodde ikke det var mulig jeg, men ser jo du snakker sant hehe!

Men poenget er at det alltid går greit til slutt alikevel. Jeg er over bevisst om at det finnes en måte å unngå Bardu på, å snart sitter det en liten spire for dere!

Tror foressten de er pliktige til å dekke hans del av utgiftene? Det gjorde dem når jeg bodde sammen med x min ihvertfall

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6991313-lioevr-tar-sats-p%C3%A5-ny/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...