Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 3mnd er litt forkjølet. Merker ingenting på almenntilstanden og har ikke hatt feber, men har tett nese. Jeg kjøpte saltvann til å dryppe han i nesa med og det hjelper. Bruker det kanskje 7gr i døgnet. På natta pleier han aldri å våkne, men i natt våknet han flere ganger og var tett. Dryppet da to ganger. Ellers på dagen når han skal sove eller spise. Når han er tett altså. Det jeg lurer på er om dette er noe jeg kan gjøre ubegrenset, eller burde jeg begrense bruken. Kan nesa bli avhengig av det? Jeg har brukt saltvann nå i 2-3 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at nesa blir avhengig av dette,er jo bare rent produkt,nesten samme som tårer.. Men kan anbefale deg å prøve nesesug også å få ut litt av snørret...

Skrevet

har kjøpt dette også. Strever litt med å få ut snørrklumpene, for de sitter litt fast, men det går som regel. Men etter en stund, blir han tett igjen.

Skrevet

Hadde samme med min lille gutt for en ukes tid siden,brukte saltvanns dråper og nesesug.. brukte nesesugeren ca 15 min etter saltvannsdråpene :)

Nå er han mye bedre,men holdt på i nesten 2 uker,må vel nesten bare la det gå sin gang og se det positive,styrker immunforsvaret til disse små.

Håper gutten din blir bedre snart da,ikke noe gøy når det står på.

Skrevet

Saltvann er fysiologisk. Altså ikke fremmed for kroppen. Bruk så mye han trenger. Ikke farlig, er helt rent..

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg skal fortsette med saltvann da. Nei, ikke godt når han våkner flere ganger om natten og er tett. Vanligvis sover han 13timer uten å våkne, så tett nese synes han ikke er behagelig. Jeg er bare glad han ikke har feber eller dårlig almenntilstand. Litt mer kosete på dagtid, men ingenting annet. Stakkars lille kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...