Mamma`n til tre Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Var hos jm i går og hun sa at jeg burde prøve med litt lakserolje....fikk det tilsendt fra apoteket med det var ikke noe pakningsvedlegg, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal bruke for effekt...og ikke sånn at det tar helt av heller da selvfølgelig....bor jo faktisk nesten en time unna sykehuset. Men er det noen som har testet dette og hva slags virkning? H*N kommer snart *(8.11)*
lissin Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Har ikke prøvd det, men har lest at det ikke skal tas, at det er et gammeldags tips, som egentlig ikke har noen virkning i det hele tatt, og som til og med ikke er bra for deg. Sjekk det ut med flere før du tar i hvertfall.
Stolt 3 barns mor Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Hei på deg:-) jeg prøvde det i mine forrige svangerskap uten hell for å si det sånn... fikk endel kynnere men så var det jaggu stopp også.. fødte første 19 dager over tiden for 10 år siden og minstemann 15 dager men måtte settes igang men han for 7år siden.. så det hjalp ikke på meg ihvertfall...
♥sjiga♥ Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 du må ikke finne på å gjøre dette. det er ikke bra for deg og det stresser barnet og jeg har hørt at babyen faktisk kan dø av det. vær så snill å ikke gjør dette.
Lille Sprell og meg Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg kan dessverre ikke svare deg på sprørsmålet ang. doser; men jeg tror at dette funker - og jeg tror heller ikke det er farlig. Hvorfor skulle jordmor anbefale dette hvis det kan være skadelig? Min kjære søster gikk smådesperat på apoteket for å kjøpe lakserolje, tre dager over termin. Ekspeditrisen så på henne, og sa småleende at "han kommer når han kommer, kjære deg". Men hun tok dog sin dose, gikk i trapper - og vips; der var den fødselen i gang.. Kan ha jo ha sine andre grunner, men jeg velger å tro at det kan ha sin effekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå