Gå til innhold

Deseando!

Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en ny tråd jeg:)

Tror du ikke at tanta kom snikende i natt da.... Jada, så nå sitter jeg her med vondt, vondt vondt....!

Vel vel, like greit at hun dukka opp nå når hun først hadde bestemt seg for å komme. Men jeg forbereder meg på en litt kjip dag på jobb, kjennes ut som det blir ganske vondt i dag.

Og da har jeg ikke IKM før i uke 49!!! Uffameg, nå er det jo snart slutt på året og... Jaja, bare å sette igang igjen når TR har gått og lagt seg.

Ønsker deg en fin dag, håper du har det bra:)

Klem fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lunajenta!

Aa....... saa leit!!!! Foeler virkelig med deg!

Jeg var jo saa sikker paa at det klaffa for deg denne mnd!

Men men.... Det er ikke annet aa gjoere enn aa se fremover og fortsette aa proeve. Selv om aaret snart er omme, gaar livet sin vante gang, og kroppens maskineri stopper ikke opp, saa du kan jo se paa det som at aaret 2007 kommer med mange nye muligheter, og at du HELT sikkert kommer til aa bli gravid det aaret!!!

Sender deg en stor troesteklem, og saa gaar vi haand i haand inn i neste pp, og med godt mot haaper vi paa en fin overrasskelse i uke 48 (min tur) og 49!

Haaper du ellers har det bra, og ha en fin dag, til tross...!!!

Skrevet

Hei igjen du!

Jeg har hatt en bra dag, til tross for at det har vært en litt vond dag for magen min.. De tar så godt vare på meg på jobb, kan ikke klage:) Veldig greit at ikke tanta var mer forsinka enn den var.

Er skikkelig klar for ny pp nå, denne gangen skal det klaffe for oss begge!

Vi er så heldige som kan se framover sammen:)

Ha en super dag videre, så snakkes vi snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...