Gå til innhold

Twilight på ka-ping-dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var ikke meningen å _ikke_ gratulere deg med dagen ka-ping. Det er bare en far her som også er litt i ammetåke tror jeg :D

G R A T U L E R E R S Å M A S S E M E D D A G E N ! !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se at Bompipappa får med seg det viktigste... Hils Vims og Bompifrøkna!

Skrevet

Hurra og halleluja!

Endelig, etter snart 30 timer pause har skriveren min tatt til vettet og begynt å virke her.... noe motvillig, men allikevel... Skriver ut giroer så det holder, og det er så tungvint når den ikke er i nærheten!(sitter bortgjemt under et skråtak 3 etasjer over alle andre i huset!)

Skrevet

Er det ikke deilig at det papirløse kontor endelig er innført?

Nei, nå tar jeg kvelden og henter min sønn i stedet for å sitte her og late som jeg er våken...

Skrevet

Massasjen var fantastisk. Nå spiser jeg ihjel-mosa lapskaus til middag, yummy:))

Skrevet

Grattis med dagen! Håper du har hatt en fin dag!

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN KA-PING!

Håper egentlig at du lot støvsugeren ligge framme jeg da.....har vel nevnt min mening om dette tidligere (er vel lik Hanne der i gården.......)!

Heihei alle sammen;)

Jeg har heldigvis hatt en litt bedre dag i dag;) Sov ganske godt i natt: våken bare 6 ganger (2 do besøk, 2 bekkenvondter og 2 for varmt under dyna. Alle gangene gikk det greit å sovne etter litt!

Også gikk det greit på jobb, selv om jeg gjorde litt i kjelleren før jeg dro. Fikk beskjed av sjefen om at jeg var til nytte, selv om jeg ikke føler det selv akkurat nå:)

Jeg er den som skal til Oslo i helga, så jeg går jo også glipp av Svampebesøket:( Vi må begynne å planlegge tror jeg;)

Jeg håper derimot å få møtt noen av trådjentene min der i sør da;) Har jo hengt med dem i snart 1 år, og har bare rukket å møte 2. Og ikke møtt en eneste av babyene deres. Den første hadde fødselen startet på når jeg møtte mamma`n men hun brukte jo så lang tid. Den siste kom i helga, bortsett fra min krabat da;)

Skrevet

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN for gratulasjoner og klemmer :) dere har gjort favorittdagen min enda et hakk bedre! Nå sitter jeg og slapper litt av før jeg skal finne senga - kanskje jeg for sovet litt for en gangs skyld? hihi...

Skrevet

Så fint at dagen ble litt bedre pga oss;)

Jeg sier som C.C.C. "ikke å få sove, er en ensom ting"

Jeg må skryte av meg selv jeg da. Sitter her å sorterer garantier og bruksanvisninger for alt mulig rart vi har kjøpt de siste 5 årene. Det er mest bruksanvisninger på ting vi ikke har lenger og det vi har mangler seff garantiene på...... Noen som kjenner seg igjen?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...