Hanne og jentungen Skrevet 7. november 2006 #26 Skrevet 7. november 2006 Ja, nettopp det hadde jeg gjort. På ett eller annet tidspunkt må han jo få klar beskjed om at du mener det du sier? Viss du fortsetter å ta det han skal ta så fortsetter han bare i samme gamle tralten, just som katter:)
selfangerkjerringa Skrevet 7. november 2006 #27 Skrevet 7. november 2006 hehehe mannen min - en katt?... hihi... kastrert gammel hannkatt i tilfelle, som ligger på sofan hele dagen nei nå var jeg stygg... skal ta i et tak og lage fromasj nå i hvert fall! Som sagt er det første gang i mitt liv jeg skal fikle med gelatin (ganske rart egentlig siden jeg alltid har likt å bake og er ganske flink til det også), så dette blir spennende! I'll keep you updated
Hanne og jentungen Skrevet 7. november 2006 #28 Skrevet 7. november 2006 Lykke til med fromasjen. Den blir sikkert perfekt:) Sammenligningen min med katter var mer ment som at viss man ikke sier nei og konsekvent hiver dem ned fra bordet så vil de alltid prøve seg. Vi sliter med ei katte på 16 som er noget dårlig oppdratt, vi prøver å være konsekvente, men hun har fått lov så lenge at det egentlig ikke nytter lenger. Ikke la det gå så langt med ka-ping-mannen at du gir opp, da surner dere begge og det vil vi jo ikke ha noe av:)
selfangerkjerringa Skrevet 7. november 2006 #29 Skrevet 7. november 2006 surning er ikke bra nei! vi får prøve å ta det opp på et tidspunkt der hormonene IKKE raser fullstendig amok inne i ka-ping-kroppen tror jeg. lunsjpause for ka-ping på denne beste av alle dagene - BURSDAGEN!!! woho! og hva spiser man til lunsj på bursdag? jo - sjokolade! knis
Hanne og jentungen Skrevet 7. november 2006 #30 Skrevet 7. november 2006 Tji hi:) Hanne skal forresten på gravidemassasje i dag. Skulle egentlig vært i går, men ble utsatt til i dag. *glede seg*
selfangerkjerringa Skrevet 7. november 2006 #31 Skrevet 7. november 2006 åååh... for en fin måte å feire ka-ping-bursdagen på! hihi Kos deg masse!!! er det lang bestillingstid forresten? kanskje jeg kunne bestilt meg ei time i helga? og hva koster det?!?
Hanne og jentungen Skrevet 7. november 2006 #32 Skrevet 7. november 2006 Jeg vet ikke om de har lang bestillingstid. Gå inn på mamasita.no og se. Det koster 500 for en time og 300 for 30 minutter, men viss man er medlem får man første time til halv pris:))
SpongeBob Skrevet 7. november 2006 Forfatter #33 Skrevet 7. november 2006 Hører rykter om at det ble massasje på ka-ping også - glimrende, Hanne! Og takk for hjelp med restaurant lørdag, gleder meg til å prøve denne her. Nå skal jeg trekke nedover i etasjene og få stelt føttene - også en luksus for oss gravide...
SpongeBob Skrevet 7. november 2006 Forfatter #34 Skrevet 7. november 2006 Takk for hjelpen var forresten til ka-ping, ikke Hanne - kunne bli litt forvirrende den der...
Hanne og jentungen Skrevet 7. november 2006 #35 Skrevet 7. november 2006 Ja, pre-senil som jeg er trodde jeg kanskje jeg hadde hjulpet med noe og allerede glemt det:/
selfangerkjerringa Skrevet 7. november 2006 #36 Skrevet 7. november 2006 neida, ikke i det hele tatt - italiano er nemlig stamrestauranten til Hanne også I "gammelbyen" altså...
selfangerkjerringa Skrevet 7. november 2006 #37 Skrevet 7. november 2006 Da er massasje-timen bestilt... åh som jeg gleder meg! Denne helga blir bare bedre og bedre!!!
DiddiDaddi Skrevet 7. november 2006 #38 Skrevet 7. november 2006 Åh...massasje høres deilig ut!!! Nesten så jeg må undersøke om det finnes i denne lille byen også... Hva skal du ellers gjøre i Trondheim i helga da ka-ping? Blir det "shopping og champagne"?
selfangerkjerringa Skrevet 7. november 2006 #39 Skrevet 7. november 2006 JEG skal ikke til Trondheim nei, jeg skal til Stavanger, til Hanne og Hannemannen på en aldri så liten ferie På veien dit skal jeg tilbringe en dag med Gullemor, før jeg avrunder ferien med bim-treff i Trondheim på mandag men i stavanger blir det nok litt shopping ja, og om ikke champagne så i hvert fall litt cola light!
DiddiDaddi Skrevet 7. november 2006 #40 Skrevet 7. november 2006 Åja...det var Stavanger ja ) Høres fint ut med en liten ferie!
SpongeBob Skrevet 7. november 2006 Forfatter #41 Skrevet 7. november 2006 Det er jeg som skal til Trondheim;-) Typisk nok helga ka-ping er helt andre steder...
DiddiDaddi Skrevet 7. november 2006 #42 Skrevet 7. november 2006 Ikke rart en stakkar går i surr ) Bare jeg som skal holde meg hjemme i gamlebyen min da...men skal i dåp (være fadder), så blir nok en fin helg likevel!
SpongeBob Skrevet 7. november 2006 Forfatter #43 Skrevet 7. november 2006 Fant du antrekk? Skjønte at det ikke ble bunaden?
Nr-3-i-Magen Skrevet 7. november 2006 #44 Skrevet 7. november 2006 SpongeBob: Shopping i Trondheim? Babyting eller annet? Jeg ville hvertfall tatt en tur innom Exit på Torget, de fikk inn ny kolleksjon med babyklær i går, og der har de masse fint :-) De har også litt mammaklær som er ganske fine. Cornelias Hus (i Jomfrugata - parallelt med gågata) er en av mine favorittbutikker, barnetøy (fint, men dyrt), julepynt og annet interiørstæsj. Hvis været er dårlig, så er det bare å holde seg på sentra, Torget og Mercur har alle standardbutikkene, Byhaven er litt mer eksklusivt, og Solsiden (på andre siden av elva) har en masse forskjellige butikker og koselige kafeer og restauranter. Kos deg!
DiddiDaddi Skrevet 7. november 2006 #45 Skrevet 7. november 2006 Hehe...nei bunaden ble det ikke! Var vel litt i overkant optimistisk ) Tenkte jeg skulle prøve et skjørt og et par topper i dag, så jeg ikke får trøbbel på søndag...tar ikke for gitt at ting passer nå. Hvis ikke får jeg begynne å ringe rundt til venninner...noen må vel ha finklær med plass til mage?! Det ordner seg nok )
SpongeBob Skrevet 7. november 2006 Forfatter #46 Skrevet 7. november 2006 Takk, Andrea! Glimrende... Bor jo i huttiheitta, og er lei av butikkene i Bodø, så selv standardbutikkene høres bra ut så lenge de ligger et annet sted;-) Og kafé og avslapping på toppen av shopping blir jo bare ekstra bra... Er jo ikke så mye jeg skal gå og bære før bekkenet sier stopp, så strategisk plasserte steder for inntak av kaffe/vann/is/kake er helt på sin plass! Stinemor. Ikke alltid lett å finne klær med plass til magen, men det er verdt det. Å kjenne seg ufiks når man er gravid er helt drepen for enhver partystemning! Hm, lurer på om jeg kan feire jul i den røde kjolen jeg kjøpte sist jeg var gravid...
Zummi Skrevet 7. november 2006 #47 Skrevet 7. november 2006 Jammen kjære andrea, du må jo vite at det er alle de andre butikkene (enn Solsiden) som ligger på andre siden av elva God dag til der alle forresten, i dag er dagen for å dra ned til fam'en igjen og avlaste Vimsemor sånn at hun også kan få hvilt øyelokkene litt.
SpongeBob Skrevet 7. november 2006 Forfatter #48 Skrevet 7. november 2006 Hørtes ut som en plan, Zummi. Bra vinkveld i går? Tror til og med jeg skal bo på Solsiden av elva, så hva som er på "den andre siden" må nok diskuteres i detalj... Men dette finner jeg vel ut av etterhvert... Har jo etterhvert fått en lang liste over hva som må gjøres, ikke minst skal herrerumper i konfeksjonsbutikken på Trondheim Torg bedømmes. Nå blir jeg skuffet hvis den ikke er så bra som lovet!!!!
Nr-3-i-Magen Skrevet 7. november 2006 #49 Skrevet 7. november 2006 He he - ja det er en annen måte å se det på. Jeg bor jo faktisk på samme side av elva som deg ja da, bare litt mindre sentrumsnært...
Zummi Skrevet 7. november 2006 #50 Skrevet 7. november 2006 Helt fantastisk, var ikke alt som var like bra men vi kom i snakk med hun som er Europadirektør for et libanesisk vinhus som heter Chateau Musar (for de av dere som kjenner til vinen). Utrolig bra foredrag og så sendte hun med oss den ene flaska som det var bare litt igjen på og syntes vi trengte den Men men, ut og fange mat og litt småtterier før jeg ræser ned til resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå