Gå til innhold

Twilight på ka-ping-dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, mine damer, god morgen og GRATULERER til ka-ping!!! Til dere andre: Hvordan feirer dere ka-ping-dagen? Hornmusikk, opptog og smakfullt fyrverkeri? Eller bare mer sjokolade enn vanlig?

Her har jeg startet dagen (alt for tidlig) med en kopp te og "Fimbles" så jeg skal slippe å underholde min sønn før jeg får øya litt mer opp... Til avslutningen på gårdsdagens tråd kan jeg hilse at jeg ikke er så veldig mye mer klossete enn vanlig, men jeg har begynt å dulte borti folk og ting med magen. Det har rett og slett ikke gått opp for meg at jeg har det omfanget jeg nå har - og verre skal det vel bli;-)

1D - håper du får en bedre dag enn i går *klem*

Hanne - ingen nye blåmerker i løpet av natten?

Nå må jeg visst gå og fôre selene jeg dyrker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen ka-ping! :)

Jeg er bare snarlig innom mens jeg håper tøtta snart skal sovne etter maten, så mor får seg litt søvn.(Sånt må man jo ta seg tid til når man først husker en bursdag) Natta mi har ikke vært ennå nemlig....

Jeg får oppdatere dere siden om ting og tang, jeg har knappest rukket snakke med mamma på telefonen, det blir liksom kun korte svar innimellom på sms-ene fra henne og andre som minner meg på at det finnes en verden utenfor denne kokongen. Jeg får ta det igjen, bra dere har "maset" på min kjære om oppdateringer, ellers hadde nok han også glemt :D

I natt har vi vært første gang alene, og savnet har vært stort! Men han fortjente virkelig å få et avbrekk og her finnes jo en rød knapp om jeg trenger assistanse!

Håper du får en fin bursdag ka-ping! Stor klem!

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år.....:) Gratulerer masse med dagen sjønnas:)

Håper du får en like fantastisk dag som du fortjener:)

Sponge: null ekstra blåmerker å telle:)

Skrevet

Og vims selvsagt: gratulerer med jentungen og kjekt å se deg en liten svipptur innom:)

Skrevet

Gratulerer med dagen ka-ping!! Håper du får en flotters dag! Du koser deg med frokost på senga nå kanskje? Håper mann og barn og alle andre tar ekstra godt vare på deg i dag, og kos deg med sjokoladekake :-)

Vims: Koselig at du titter innom en tur. Ikke noe action her, så det ser ikke ut som vi kommer til å møtes på føden...

Skrevet

Veldig hyggelig å se Vims tilbake ved tastaturet, ja! Håper frk. Bompi lar sin mor sove litt nå snart, men det er vel ikke så greit å se forskjell på natt og dag når man er såpass nyprodusert.

Skrevet

GRATULERE med dagen ka-ping og håper du får en fin og koselig dag.

Skrevet

Tuuuusen takk alle sammen!!! Som jeg har nevnt tidligere så elsker jeg bursdager - både min egen og andres - men det er jo ekstra gøy med min egen selvsagt! Til og med uværet ute blir gøy og spennende bursdagsvær :) Kvelden igår gikk med til kakebaking (sjokoladekake med chili og kanel), idag skal jeg for første gang i mitt liv fikle med gelatin og forhåpentligvis trylle fram en frisk og velsmakende vaniljekesamfromasj som sammen med en lett mango/mynte-salat skal akkompagnere nevnte sjokoladekake. Får besøk av nærmeste familie ikveld, blir som alltid kjempekoselig!

Det eneste minuset er at jeg har fått NULL hjelp til husarbeid den siste uka (nei nå lyger jeg, gubben rydda lekene til ungen på søndagen tror jeg), så hele dagen idag kommer til å gå med til å støvsuge (*grøss* det gjør vondt bare jeg ser på støvsugern), rydde og vaske.

andrea: frokost på senga? yeah right... hehehe

vims: kose deg med litt søvn nå :) Flink mamma er du!!!

sponge: hvordan går det med de spesialdresserte epledyrkende selene?

hanne: vi greier å tyne ned litt kake på fredag også ikke sant? Antar de har sånt på kafeene i Stavanger også...

Skrevet

Gratulerer med dagen, ka-ping! Og (litt forskinket) gratulerer til vims. Har ikke vært på BiM i helgen, og har visst gått glipp av litt av hvert! Håper alt står bra til med dere. Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Litt folk her i dag, i alle fall! Så, siden det er så mange twilightere fra Tr.heim, hvilke butikker må jeg få med meg i helga?

Skrevet

hey...GRATULERER MED DAGEN Ka-ping.....

syntes egentlig at du skulle fått slippe å støvsuge nå...iallefall på dagen din da...jeg også begynner å grine når jeg ser på støvsugeren...spesiellt når jeg vet at når jeg er ferdig vil bekkenet være sinnsykt vondt etterpå...men nok om det der...du får feire deg selv så godt du kan så håper jeg mann og barn setter kjempestooooor pris på deg idag....HA EN STRÅLENDE DAG.....

Klemmer fra meg og mini....=0)

Skrevet

Ka-ping: hele cluet med støvsugingsforbud er at du IKKE skal støvsuge. Jeg har ikke bekkenløsning, men har likevel fått det samme forbudet. Jeg rydder og tørker støv, men Hanne-mannen har gitt streng beskjed om å ikke røre støvsugeren før han kommer hjem.

Skrevet

Hei, alle sammen!

Gratulerer så mye med dagen i stormen, Ka-Ping!

Gratulerer med veslejenta Vims, håper det ble litt søvn på deg! Husk det er lov å be pleierne ta jenta litt så du får sove!!!!! Viktig-viktig-viktig!;-)

Her er det mørkt og trist idag. Det blåser "nordavind fra alle kanter" og regnet høljer ned. Skulle vært hjemme i sofaen med pledd og varm sjokolade....

Skrevet

Litt enstemmighet her om at ka-ping bør la støvsugeren ligge midt på stuegulvet for å få ka-pingmannen til å skamme seg? Tror vi det vil fungere?

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

Håper du får en fin dag med dine kjære =)

Skrevet

når gubben ikke støvsugde igår da han var hjemme så må jeg jo nesten gjøre det idag. Med mindre noen av dere vet hvordan man dresserer ei 8 år gammel kastrert hannkatt til å bli hushjelp på et kvarter? ka-ping-mannen skal på timesdugnad i barnehagen rett etter jobb, og kommer hjem rett før gjestene kommer. Og selv om "gjestene" bare er min nærmeste familie så er det ikke gøy å invitere dem hit til skittent hus. Så jeg må nok bite i meg bekkentullegreiene og støvsuge, bursdag eller ei :)

Skrevet

Godformiddag jenter og GRATULERE MED DAGEN KA-PING!!! Håper bursdagen blir kjempeflott, og at du får koset deg masse med kake, gjester og gaver! Har allerede sagt noen "alvorsord" på MSN....men slit deg ikke helt ut med støvsuging og rydding i dag da. Ta ihvertfall en pust i godstolen med kakao innimellom :o)

Her er det øspøs regnvær i dag, så kjipt! Tror jeg skal ta en rolig dag, kjennes ikke ut som formen tillater så mye annet heller. Min kjære hadde forøvrig en "nær-baby" opplevelse i går, han fikk plutselig litt småpanikk...tror det gikk opp for han at det faktisk kommer en baby om ikke så lenge :o) Han sa han plutselig kom til å sitte med en baby i hånda, og at han ikke ante hvordan han skulle håndtere små...så søt! Kunne ihvertfall berolige han med at babyen ikke får plass bare i en hånd, den er nok litt større :o) Er ikke bare bare å plutselig skulle bli "voksen". Han gleder seg mest, bare et lite innfall av småpanikk tror jeg...

Skrevet

Så hormonell (og generelt sett sta) som jeg er så hadde støvsugeren blitt liggende. Jeg hadde heller vært flink til å poengtere til gjestene at det ikke var støvsugd fordi jeg hadde forbud og min mann ikke har gidda å hjelpe.

Skrevet

fikk besøk av ei gravid venninne igår, som igjen har ei venninne som nettopp har blitt mamma. Den nybakte pappa er kry og stolt, og deltar mer enn gjerne i bleieskift, stelling osv... men jeg holdt på å le meg ihjel da hun fortalte om et av stellene på sykehuset.... stolt som en hane viste pappa'n fram resultatet etter å ha stelt knøttet sitt og pakka henne godt inn i teppene som en ekte babywrap skal pakkes. Mamma'n måtte jo innrømme at han hadde vært flink, men lurte på om han kanskje skulle ha på bleie også? Pappa'n pakket om wrapen og viste like stolt fram det reviderte resultatet. Mamma'n måtte da spørre om det kanskje var en fordel å ha på bleien riktig vei? Ny omwrapping, like stolt pappa, men en tredje og siste kommentar fra mamma var nødvendig for å ferdigstille prosessen: Hva med klær?.... hihihi.... så utrolig søtt!!!

Skrevet

Hehe, så søtt:)

Men seriøst; du skal ikke støvsuge. Det går ikke på at du ikke bør, men du skal ikke. Det er jo ikke rart du fort blir sliten når du må drive med slikt i heimen. Jeg kan si dette fordi jeg kjenner deg og visa versa; men når du gjør slikt (les. lar han komme unna med det) så skriker feministen i meg at dette setter kvinners status langt tilbake og at vi bare gjør oss selv gigantiske bjørnetjenester hver gang vi gir etter.

Skrevet

jeg er jo forsåvidt enig, men hva skal jeg si når gjestene må riste sokkene før de drar for å få vekk alt rusket? "beklager at det er så skittent her, men mannen min er en lat døgendikt som ikke gjør en drit av husarbeidet nå når jeg går sykemeldt med bekkenløsning?" ja DA blir det sikkert et bursdagsnummer på meg ikveld gitt!

Skrevet

Sex-nekt funket for Lysistrata for noen tusen år siden...

Skrevet

Nytt nick, januarbaby? Live er jo bare nydelig navn, da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...