Gå til innhold

Quick respons!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, siste mensen min var 27 sep og har en syklus på enn 30 dager.

Tok en EL test på søndag siden jeg ikke hadde nåe annet og den var positiv.

Var derretter hos legen å npk en urinprøve og den var negativ.

Men...så tok jeg en QR nå, og på "c" vare det en sterk rosa og på "t" var det en svak rosa....Er jeg gravid!!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at bilder er *bittelitt* uklart;)

Skrevet

hei hei.

du har lagt ut den linken du selv fikk opp når bildet var ferdig lastet opp.

vi andre har ikke tilgang til den siden.

*lete etter bildet*

Skrevet

Den ser jo positiv ut den, gjør den ikke det da?? Det sies jo at en strek er en strek....Og du har jo fått en strek!!!!

Skrevet

Tror du:))))? Har hørt så mye negativt om denne testen, så er litt usikker....

:( Tør ikke håpe for mye........

Skrevet

God morgen!

Er det farge på streken??

Isåfall er du nok gravid ja!!!

Gratulerer!!

Det er bare hcg som kan få frem denne streken, og så lenge du ikke går på medisiner som inneholder hcg, er dette positivt!!!!!

Lykke til videre!!!!!!!!!!!!

Klem!

Skrevet

Åj, ja det er farge!! Det er farge..:) !!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!!!!!!!!

På pernille.info står det endel om tester... hvis du vil bli helt beroliget..

Kos deg!!

Skrevet

Takk takk alle sammen....:) Men er enda redd det ikke er sant..:( hehe..

Skrevet

Hehe, må flire for sitter med en test som er akkurat lik bare min strek er enda litt svakere på T....Skulle hatt mensen igår en gang så kan jo hende at hcg ikke er så høyt at det gir et klart utslag, men din ser mere positiv ut enn min så GRATTIS......Håper min er positiv og, skal teste på nytt torsdag, ønsk meg lykke til da;)

Skrevet

Åj, så spennende da....:) Klarer du å holde ut såå lenge da..Hehe...?

LYKKE TIL IALLEFALL!!!!;o)

Skrevet

Hehe, egentlig ikke men blir skuffet hvis den blir lik imorgen så da får jeg heller holde meg på pinebenken, huff, et mareritt egentlig. Men krysser fingre for mensen skulle vært her søndag når jeg tenker meg om;) HÅPE HÅPE HÅPE, lykke til du og da, skal du ta en ny test du og el?

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta en test senere i dag for sikkerhetskyld...:) Har enda urin i et glass fra i morgen... kan jeg bruke det?:)

Skrevet

ville brukt ny urin haddee jeg vært deg....Sist jeg testet da jeg var gravid med førstemann så testet jeg sterkt positivt på ettermiddagen/kvelden, har ikke såååå mye og si tror jeg, ikke i mitt tilfelle hvertfall. Har du vært borti falsk positiv test? Redd jeg kan ha fått det her, tihi...

Skrevet

Husker ikke sist gang jeg...Hehe:)

Men iallefall, har hørt at på ettermiddagen er urin veldig utvannet og sånt.....?

Skrevet

Kan nok stemme og det, men er hcg nivået nådd max så skal det slå ut pos for det. skal på apoteket og kjøpe clearblue jeg, se om den kan slå ut her, rart at det ikke viser pos resultat hvis jeg er gravid og mensen er uteblitt 2 dgr, pleier få mensen akkurat på dagen, hehe, huff;) Vrak her, hehe:)

Skrevet

det er nå 11 dager siden jeg skulle ha mensen...:) Er så spent...Skal ta en ny test bare for å være på den sikre siden...;) Er så redd for å bli skuffet oxo....:(

Skrevet

Hmm.....Tar alt med en klype salt.....Har blitt skuffet i over ett år nå...hehe;)

Men det er lov å håpe...:)

Skrevet

Har dere prøvd i 1 år? Skjønner du vil få det bekreftet ja, har du flere barn? Heldig jeg da hvis jeg er gravid, det blir min 2 pp dette og sex er vel ikke sååå ofte her i huset lenger etter vi ble foreldre, hehe:) Håper den sitter denne gangen da og si fra når du har testet nå nestegang da så vi får det bekreftet, moro.

Skrevet

Ja, har prøvd i over ett år..:)

Har en sønn fra før, han ble laga etter bare en gang...:) Snakk om flaks...hehe.

Ja, skal si ifra imorgen tidlig.....Er såå spent..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...