Gå til innhold

Femme og TralleTroll!!!!

¤TralleTroll¤

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake på jobb... Det var bare så utrolig koselig å få treffe deg!!!! Du er like herlig i virkeligheten som her på BIM- sidene du!! hehe.. Og jeg er like forundret over at det går an å treffes forsiktig her på sidene, også dukker det opp bare mer og mer likhetstrekk og felles- nevnere... Tilfeldigheter??? Det er jo bare helt utrolig rart... At du er nabo til min far, og jobber med det du jobber med... Min far som visste med en gang hvem du er... Nå har jeg hørt mye godord om deg!!! hehe! Jeg kommer på besøk igjen... Og veien er ikke lang da!!!

Er på nattevakt nå, og måtte fortelle hele historien til min kollega som er her sammen med meg... Hun fikk stå- pels og frysninger på ryggen!!!

Ellers venter jeg i spenning på neste eggløsning, som forhåpentligvis kommer før helgen... Skal reise vekk fra fredag til søndag, uten gubben.. Og eggløsning ventes lørdag!!! Også reiser han til Afrika, og kommer akkurat hjem tidsnok til neste eggløsnin!!! Så om ikke det klaffer denne gangen så får han vel samlet godt opp til neste tenker jeg!!! Og DA må det da for pokker skje noe vel!!! Og sånn går no dagan... Vente på eggløsning, vente på ikke- mensen...

Men nå skal jeg heie på deg fremover da!! Det nærmer seg jo raskt nå.. Blir dere ferdig med oppussingen? Håper ikke mannen din sliter seg helt ut da... Han må jo ha noen krefter igjen så han kan ta seg av deg og den lille terroisten! Send meg mld da!!! Og jeg kan ta imot bilder på mobilen... ;-))))

klemmer i massevis fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...