Gå til innhold

Kan jeg være gravid???


go*mamma*n

Anbefalte innlegg

Hadde en SA 7 okt og har ikke fått mensen tilbake enda.

i går og i dag tok jeg test som viste neg, men som etter en time var pos..vet at man ikke skal lese av testen så sent, men har tatt tester ved tidligere anledninger hvor jeg ikke har vært neg og testen har heller ikke slått ut... har en del tegn på graviditet også...kanskje litt innbildning, men er skikkelig kvalm.... håper noen kan svare meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg ville tatt med en urinprøve til lege og fådt den testet for sikkerhets skyld. LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en sånn test med to streker og ikke kryss (litt dårlig fortalt, husker ikke hva den het). Da fikk jeg ikke to klare streker før etter ca en time. Og jeg er gravid! Prøv med en clearblue også, hvis det ikke var den du tok da;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....,hvor langt var du på vei før du mista? Det henger jo igjen en del hormoner etter SA/MA,så det kan jo være noe av det du kjenner. Ikke alle får mensen til normal tid etter de har mista,tror det er normalt at man må vente litt... Jeg fikk den til vanlig tid etter jeg mista,men var bare noen få dager over ikm,så tror ikke kroppen helt hadde skjønt at jeg var gravid enda.

 

Du kan nok ikke gjøre så mye annet enn å ta tida til hjelp,men er du gravid igjen bør det nok kunne vises på en blodprøve hos legen,så dersom du tror du er det,kan du jo ta en tur til fastlegen din å måle hcg-nivået.

 

Håper du finner ut av det!

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...