Gå til innhold

BARNEVOGNEN X-LANDER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rådvill førstegangsmamma våren 07 er på jakt etter den ideelle barnevognen. Har sett hjemmesiden til vognen X-LANDER (mod X1) og likte denne kjempegodt. Noen der ute med kunnskap\erfaring om vognen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har modell XA, og er fornøyd med den... Men kan ikke si noe om X1 dessverre...

Skrevet

Jeg kikket også på den vognen, samt modell XA, men bestemte meg til slutt for emmaljunga city cross med city bag. Men lite tips dersom du bor i Oslo: De har nå hatt (har?) salg på x-lander modellene på den barnevognbutikken som ligger i smalgangen på Grønland; 2990 for XA og 3990 for X1. Verdt å ta en titt om du lurer på vognen.

Skrevet

Takk for svar!

Har vært og tittet på X1 i dag, men glemte selvfølgelig å spørre om vognen har full liggestilling på sportsdelen (så barnet kan legges flatt når han vokser ut av bagen. Og er sportsdelen vendbar? Er det ikke viktig å kunne ha øyekontakt med barnet når han den første tiden skal benytte sportsdelen (etter ca 6mnd)?

Trenger raskt tilbakemelding !

Skrevet

Dyttelitt; mener du at vognen er tung og uhåndterlig? Det ønsker jeg ikke......

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Vi kjører "safe" og dropper X-lander til fordel for Emma`s city cross. X-lander vogner har et par vesentlige minuser ved seg.....

Det blir svensk kvalitetsvogn på gutten vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...