nattinatt Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Våken du og ja. Eg har nett skrive ferdig eine oppgåva, men treng finpuss. Ei igjen før jul, men er begynt på den.Så satser eg på at det går greitt, så eg slepp å ta eksamen opp igjen. Er mappe eksamen. Skal få veiledning, så då får eg vel beskjed om eg er heilt på bærtur, he he.Ser du om karakteren ser nokolunde ut??
Twig Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg ser en femmer ) Det her greier du! Tenkte å lalle snart, er helt småskutt i kroppen etter en lang dag..bra med deg?
nattinatt Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Ja,men litt stiv i naken og skuldrene.Lærer aldri å sitte avslappa med pc en med skulearbeid iallefall.Er det bra med deg
Twig Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Senk skuldrene godt og pust dypt ut og inn nå Jo, jeg er frisk igjen samt sambo og barn og deilig!
nattinatt Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Forresten, så flott om eg får så bra karakter. Og eg føler så sterkt sjølv at det vil bli ein spennende jobb på meg med tida, der eg verkeleg får brukt meg, å være kreativ.Ser du meir skule/kurs på meg,uff, no maser eg på deg.Seine kvelden
nattinatt Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Flott.Er så trasig å være sjuk.Minstemann har hatt trasige skittbleier.Mannen min har og vore dårlig i magen.Går visst.
Twig Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 hmm, neei, ikke med det første ) usjda, ikke send det hit!
nattinatt Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 Nei det får vel halde når eg har gått to år på dette.Men dagene fyker.Nei, skal ikkje sende det til dere.Hatt nok dere no for ei stund.
Twig Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Jaa, ta deg ei lita pause ) ta ut spiralen kanskje? *fniis* Jau, nå har vi hatt nok sykdom i hus.. ) håper det går fort over hos dere )
nattinatt Skrevet 6. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2006 u dette var artig..men ikkje så overraskande.Eg tenkte nett på spiralen,mens du skreiv dette.Gjekk så ekstra lenge å blødde denne gongen.Eg har hatt slikt tull sist eg brukte den.Måtte ta den ut pga det.Men tru om den er skikkelig på plass?
Twig Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 hehe.. mulig litt hormoner der ja.. jeg ville tatt den ut uansett jeg
nattinatt Skrevet 7. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2006 Hallo igjen. No har eg to katter, og ein pc på fanget her,he he Ja spørs om det begynner å bli klur med spiralen igjen.Er så lite prevensjon eg tåler.Bale.Får vel snart sterilisere meg tenker eg. Ja,ja,me var tidlig opp idag,ein liten gut full av diare.No ser han på tegnefilm.La meg jo seint igår, og så for fireåringen inn og ut av rommet.Våkna litt om nettene i det siste,ho som har sove så godt til no.Ser du om ho kjem til å fortsette med det?No når han er begynt å sove..Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå