Smulen&Skalken Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 den sier jo litt om hvor lang tid det tar fra egget er befruktet til det fester seg og sånn. jeg syns den siden var bra http://www.i-am-pregnant.com/pregnancy/calendar/week/3
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 kjempebra siden, takk for den :-)
Smulen&Skalken Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 jeg syns den siden svarte på mange av spørsmålene mine også kan man jo gå inn å kikke på alle ukene om man er så heldig å bli gravid )
Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Helt fantastisk!! Mista litt rua på at alt dette kan skje meg;) hehe! Det skal virkelig mye til ja!!
Flippa m Frida Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Morsomt å se innleggene fra prøvere også, uansett hvor vi er fra i verden er spørsmålene og innleggene akkurat de samme... Og generasjoner av kvinner før oss har tenkt det samme. Det er en diger kult man er en del av gitt!
Smulen&Skalken Skrevet 8. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2006 dytter litt på denne jeg;)
Flippa m Frida Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Hjertelig takk utålmodig! Jeg har sittet nesten i hele kveld å lett etter denne igjen! Fikk ikke sett på den så mye på jobb akkurat... Thanks!
Smulen&Skalken Skrevet 8. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2006 bra du fikk se den nå da jeg har kikket en del på den. likte den siden ganske godt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå