Gå til innhold

Noen med erfaring fra Basson Roma kombivogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan duger den? Kan barnet ligge lenge i den? Og hva koster en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJEMPEgod vogn! Stor plass i både bag og sportsdel, ryggen kan også settes opp i bagen når ungen er stor nok til det. Super å gå med, stor og god handlekurv under, stor, men likevel ikke en tung vogn...Jeg har bare skryt om den.. Så ei her en gang som klaga på knirking, men det skjer alle vogner som ikke blir smurt og stelt... Og ordner seg raskt med litt olje.. Du kan bla deg litt gjennom forumsidene her, både jeg og andre har lovprist vogna i tidligere innlegg;)

Velger den samme glatt til nestemann også, men må dessverre kvitte oss med vår da vi har så liten plass:( Ligger på finn.no med søkekode 8714509 om du vil lese mer om den. Har ikke rukket å legge inn bilder enda, men det kommer. Fin burgunder farge med svart mygg- og regntrekk. (Prisen min er et utgangspunkt, diskutabelt ved en rimelig rask avgjørelse...)

Koster ny ca 5000,- men du kan være heldig å komme over fjorårsmodeller o.l til ca 4000,- Inkl. stelleveske. Vogna har vært Best i Test ihvertfall på TV2 Hjelper Deg, og jeg er helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...