Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 er det noen som tror på at ting skjer når det er fullmåne? event. erfaringer. er i uke 39 og vil at ting skal skje! er det ikke 7. det er fullmåne?
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 I november 2006 var fullmånen den 5. Neste fullmåne er 5. desember, så kommer 3.januar. http://www.timeanddate.com/norsk/kalender.html?year=2006
Aleksandra Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det er nødt til å være feil, kan ikke ha vært den 5.nov. Ta en titt på homelen nå, fullmånen er i kveld.
Aleksandra Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 sorry, skrivefeil... himmelen, mener jeg selvfølgelig.
Angelas_Baby Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 det er jo "nesten" fullmåne dagen etter fullmåne, men kun EN dag med fullmåne! HI: Bare lurer, hvorfor er du anonym på dette innlegget????
msbu Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jordmødre legger visst litt lit til dette med fullmåne. Da jeg skulle ha førstemann, kom jeg inn på føden 5 dager før fullmåne, med vannavgang. Jeg ble da spurt om jeg visste om det var fullmåne, for de hadde hatt et skikkelig rush den natta av fødende... Det var såpass fullt der at det var flaks/uflaks som avgjorde om det var ledig fødestue når du trengte den.... Min svigermor mener at det på voksende måne, dvs. fram mot fullmåne at de fleste fødsler skjer. For meg stemte dette med nr 1, men ikke med nr. 2 (for jeg tror det var fullmåne noen dager før hun ble født... er ikke helt sikker). Uansett. Hvis du er i uke 39 nå, og det er ca 2 uker igjen til månen igjen begynner å vokse, stemmer det jo faktisk ganske godt i forhold til din termin. Du blir da i uke 41, og et svangerskap varer vel normalt i 40 + 2 uker, dvs, man "skal" føde i uke 41... Jeg har selv termin den 30. november, og setter min lit til neste fullmåne, altså fram mot den 5. desember. 1. desember høres jo egentlig ut som en fin dato, ikke sant?
Bjørnen Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Fullmåne, my ass.. Sitter her jeg, fire dager på overtid.. ;o) Kanskje jeg er for langt unna..? Eller at jeg har blitt så svær at jeg har fått mitt eget gravitasjonsfelt..
hønepøne;-) Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 HEhe... måtte le nå Håper det setter igang snart da:)
Bjørnen Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Ja, det skal jeg love deg at jeg gjør også! ;o)
sebastians mamma Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 jeg hadde termin på fullmånedagen 5.11, men sitter her enda uten tegn til fødsel, min jordmor fortalte at de hadde ført statestikk over fødsler iforhold til fullmånen og at det ikke hadde noe å si, hun mente at fødslene kom litt i bølger men at det ikke var påvirket av månen
lissin Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Samme med meg, hadde også termin 5. nov., håpet jeg også, men ingenting skjedde altså. Men nå nærmer det seg så til de grader, blir jo mer og mer sikkert at det ikke er lenge til nå eller er du frykktelig lei?? du som også hadde termin 5.?
Tullemor til 2 Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Pøh!! Fullmånen er bare lureri! Sitter bare her med masse vondter uten at det skjer noe som helst mer. Er i uke 40... Æsj!
sebastians mamma Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 jeg begynner å bli litt lei, men prøver å ikke bli helt desperat:) har hatt veldig mye kynnere og stikkinger i underlivet, hra vært sikker på at det har vært igang flere ganger, har du mye vondt? lykke til:)
aeta mamma for første gang:) Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 Eg hadde termin i går og håpte sterkt på at fullmånen kunne hjelpe litt til...men her sitte eg. Hadde menssmerter i ryggen lørdag, men dei forsvant og..... Humøret er svært svingande og greie ikkje fokusere på noko anna enn fødsel!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå