Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du hjelpe meg med noe?

Jeg har ikke klarsyn for å kommunisere eller se åndene når jeg vil, men jeg enser de..

Siste 3 dagene, ser jeg hele tiden mens jeg sitter her, en skikkelse i høyre øyekrok midt på stuegulvet.

Og min lille datter vinker mot baderomsdøra fra senga vår.. er det mannen eller damen?

f.281180

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er verken en mann eler en dame,men en lite gutt du ser...han treng en mamma derfor viser han ser for deg og håper du vil ta i motan....han er redd og savner noen som kan holde rundt han og beskytte han.

Skrevet

aha.. men tidligere så du en mann og ei dame.. dvs det er liten gutt her og, eller er det bare jeg som får inn dette???

jeg har sett mannen, og sambo har sett en liten dame da jeg lå på sykehus vedrørende fødsel..

Skrevet

Jeg ser den i kveld også.. men det er en høy skikkelse..

Skrevet

gikk igjennom huset ditt no...på badet og i gamgem ser jeg en dame....i stuen og nesten mot kjøkkenet ser jeg en gutt og på det ene rommet atår det en mann no...ser en dobbeltseng der så jeg regner med det er deres rom...dere har og en hund i huset ;O)

Skrevet

aah, nååå fryser jeg! :)

Hunden er min bror sin, oppe ;)

Du kan ikke ha sett denne mannen på min brors soverom? han er der ofte.. de snudde på senga si for en stund tilbake, da var han der hele tiden, så de måtte snu tilbake senga igjen..

Gangen er felles..

himla irriterende å se dette i øyekroken hele tiden

Skrevet

er usikker på om det er rommet oppe til broren din...det er lyse farger på veggene i der rommet...det er og et stort kleskap der.

Skrevet

ok.. i vårt soverom er det gule vegger, samt klesskap i veggen på en hel vegg, oppe hos min bror er det lyse vegger, og innbygd klesskap der og.. men på soverommet til min niese, er det hvite vegger og et stort klesskap :) der er mannen også observert av et annet fam.medlem i fjor sommer. :) skal sies at o ange ganger ikke vil sove der inne.. sammenheng tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...