Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Min svigerinne er født 20.06.74, eller 21.06.74. Jeg er ikke sikker på datoen... tror det er den 20! Hun oppfører seg veldig merkelig; herser med sin mor og lar ikke meg og min kjære få mulighet til å bli kjent med barna hennes. Vi bor fem minutter unna og blir aldri spurt om å passe de, noe som er leit - både for oss og for barnas del. Vi ønsker å skape fin kontakt. Vi har hatt åpne armer fra dag en, men de lar oss ikke ta del i livet. Nå har de to små, og vi på nesten kurses for å få lov til å se de... Hva har skjedd med henne? Hun har forandret seg veldig. Har hun en svangerskapsdepresjon som er langvarig? Hvordan kan vi bedre dette forholdet? Vi tar ofte kontakt med hennes familie, men de kommer aldri til oss.. Kan noen hjelpe til med å se? Stoler hun ikke på oss? Hvorfor?
Twig Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hei! Nå skal ikke jeg si med sikkerhet at det er riktig det jeg får opp her Men jeg føler at ho er gretten for et eller annet.. virker som ho har det litt tøft, at det går utover humøret. får opp at ho kanskje kan ha tatt til seg noe som kritikk..
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Kan det være noe jeg har sagt? Tror det er 21.6 hun er født... alltid i tvil på datoen. Kan hun være lei seg for at hun ikke hadde foreldrene sine til stede i bryllupet sitt? Er hun bitter for sitt valg ang hemmelig bryllup?
Twig Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Ser ikke at ho er sur på deg.. Føler ikke at det er pga deg. ville hun selv ha hemmelig bryllup?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg vet ikke om det var hun eller mannen som ville ha hemmelig bryllup, men de valgte nå det. Ingen i familien var til stede vet jeg.... vi fikk vite det i etterkant alle sammen.... Dette er over et år siden..Hun har vært rar i over 2,5 år...
Twig Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 hmm..hun virker veldig sliten, men vil gjerne være en god mor.. så kanskje ho synes det er flaut å ta i mot og be om hjelp?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Tror hun er sliten ja, så det stemmer nok. Også det at hun vil være en god mor. Jeg mener hun prøver altfor hardt.. skal gjøre alt på stell, og det blir for mye av det gode.... Vi har tilbudt oss mang en gang, også nå om to uker. Kan du se om min svigermor får muligheten til å reise bort helgen om to uker? Hun er født 17.05.46.. eller må hun passe barnebarna? Jeg vil så gjerne hjelpe, og det vet hun, men likvel lar hun oss ikke hjelpe til....
Twig Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Ja, deter det jeg får følelsen av og.. Hun er ikke litt av den "stolte" personen og? Jeg ser en liten trillekoffert, så jeg tror hun greier det
Gjest Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 ÅÅÅ, det håper jeg virkelig! Hun fortjener å reise bort! Datteren kan ikke bestemme over henne! Hun er veldig stolt også! Helt sant! Tusen takk for hjelpen!
Twig Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Nei uff.. be svigermor om å sette ned beinet, for virker som om ho vet hvordan ho klarer å trille moren sin rundt lillefingeren.. det har hun gjort i alle år får jeg opp. Veldig trist at det skal være sånn.. ungene fortjener og har krav på å vite hvem familien er, på begge sider
Gjest Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Du har nok rett der med at hun må sette ned foten: det klarer hun ikke. Tror du det vil hjelpe om jeg, svigerdatter, snakker med henne? Sambo har pratet med sin mor uten resultat.... dessverre... eller vil det bli feil om jeg blander meg inn? Føler ikke helt at det er mitt bord liksom... Datteren er og blir bortskjemt og jeg tror ikke hun viser sin mor at hun verdsetter all den hjelpen hun får...
Twig Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Jeg ville gått forsiktig frem, men jeg tror hun vil ta det pent.. ville kanskje tatt med sønnen hennes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå