Beibi82 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Får ofte det spørsmålet fra venner og bekjente "nå er du vel lei veel... er det ikke tungt nå på slutten?", men er ikke lei jeg! .........er jeg rar? Hun kan mer enn gjerne holde seg der inne på plassen sin frem til termin ja Koser meg stort sett med magen, men gleder meg jo til å se snuppa vår. Men nå er det bryllup til fredag, så etter det kan jeg få litt bedre tid til å pusle med babytøyvask, fødebaggen og de siste innkjøpene =) klemm
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg er lei inni mellom, men ikke så mye av å være gravid som av alt stresset jeg har rundt meg under denne graviditeten.
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Jeg koser meg veldig med å gå gravid, og synes det er kjempekoselig med "Bitteliten" (som ikke er så liten lenger..) i magen som sparker og rører på seg. Samtidig må jeg si at jeg av og til begynner å bli litt lei, men mest av "vondtene".. Lei av vondt bekken, dårlig nattesøvn, halsbrann og de tingene der, liksom. Men ja..jeg er litt lei, men ikke lei! Hihi..klart og tydelig svar!?;o)
Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Mest lei, men prøver å kose meg litt. Har bare så innmari lyst på den babyen NÅÅÅ !!!!!
Minmai Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg er ikke lei av å være gravid, har termin 27. des, og venter gjerne til over nyttår. Men jeg er utrolig lei av å jobbe, dvs synes det er fryktelig tungt, og gleder meg til permisjonen begynner.
popkind Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Er lei spesielt om natten fordi jeg ikke sover lenger, men koser meg også masse enda!! Gleder meg selfølgelig ril babyen er ute - men skal ikke ha flere barn, så jeg har satt meg som mål å nyyyyte mest mulig!! Klem
mensana Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Jeg er ikke lei... men det er mest pga jeg ikke vet hva slags fødsel jeg skal psyke meg opp til enda.. sete eller ks...
Snupidupi Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 E lei a å vær dårli å ha ondt... sist så va æ ikke lei... men da va formen min super... men denne gangen har æ vært dårli heilt fra bynnelsen av... Sist va æ i tellegg sekker på at æ kom tel å gå over termin, og født en mnd før... så dene gangen e æ mye meir usekker på katti babyen kommer og så har æ det litt travelt førr at æ vil ha babyen ut før jul ;D Men kosa mæ også masse med babymagen
Fikk nr to i desember Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Jeg er i den situasjonen at jeg krysser fingrene for at han holder seg inne i magen lengst mulig, da det nesten så ut til at han skulle komme for to uker siden.Ønsker jo ikke få en prematur baby, med det det kan innebære. Så her sitter jeg, helt i ro, og gleder meg over hver dag som går!!! Men det er ikke det samme som at jeg ikke er lei til tider, med alle vondtene. Og det er heller ikke så artig å være i ro hele tiden. Men det må bare til i noen uker ennå, så jeg psyker meg opp! Dessuten har jeg funnet meg nye hobbyer, og kjenner at jeg gleder meg mer over de små hendelsene i hverdagen. Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Og i dag kommer en venninne på besøk - HURRA! Men jammen godt jeg har desemberklubben!!!!
*Lucia* Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Har ikke tid til å bli lei enda!! Har for mye som må ordnes først! Men når alt er på plass i hus osv om et par uker kommer det nok tenker jeg!! :-)
Gjest Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Jeg begynner å bli temmelig lei nå, ja! Men jeg vil likevel ikke at babyen skal komme før termin. Hun har helt sikkert godt av å være der inne så lenge som mulig. En god og lubben baby som kommer til termin er det jeg vil ha:-)
snøbaby Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Ikke tid til å bli lei enda jeg heller....har mye å ordne enda.... Håper babyen kommer rundt termin....det er liksom det man er innstilt på.... Men kan jo til tider synes at alt er tungt....med alle vondter og det at magen begynner å blir tung i seg selv... Gleder meg nå til å komme ut i permisjon.
Spring79 Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Jeg er ikke mer lei enn man skal være på den tiden her i svangerskapet. Jeg savner f.eks å kunne røre meg uten at det gjør vondt både her og der, men man kan da ikke regne med at man skal være høygravid og like sprek som før! Kjenner av og til at jeg blir litt provosert over de verste syteinnleggene her... Jeg skjønner at en til tider kan bli lei og at det antagelig er mange som har flere plager enn meg under graviditeten, men av og til lurer jeg på om enkelte glemmer hvor priviligerte vi er!!! Vi kan bære frem et barn! Vi er så heldige at jeg synes ikke vi har "lov" til å klage... Det finnes mange som kunne ha gjort hva som helst for å være i våres sko, men som ikke kan bli gravide! Håper ikke noen føler seg støtt, nå, men dette var min ærlige mening... Den var absolutt ikke retta mot noen spesielle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå