Gå til innhold

tror kanskje jeg er gravid......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg er gravid nå, skulle hatt mesen 29 okt, ca en og en halv uke siden, men den har ikke kommet enda. Tok en test på lørdag 3 nov. men den viste neg. kan det ha vært for tidlig å ta testen? tenkte jeg skulle vente til helga igjenn. jeg kjenner litt murring i magen, men det er ikke ordentlige mens smerter. husker liksom ikke helt hvordan det var sist jeg var gravid, må også mye mer på do enn vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være - har lest om noen her inne som ikke fikk positiv test før etter mange dager over ikm...men også om de som bare går over tiden og ikke er gravide....lykke til i hvert fall:o)

Skrevet

tusen takk for det, har egentlig lyst til å ta den testen imorgen, men det er kanskje greit å vente noen dager til, kan jo hende jeg får mensen i natt, jeg har jo trodd det i mange netter nå da. Hadde bare vært så koselig om jeg ble gravid nå.

Skrevet

Ville kanskje ikke ventet helt til helgen med å teste, men jeg er utålmodig hihi.

Hvis du ikke får positiv test før helgen bør du kanskje ta en tur til legen? Kan det være andre grunner til at tr er forsinket?

En blodprøve kan uansett være greit for å sjekke at hcg-produksjon er igang :)

Lykke til, håper å få se et stort hurra fra deg om ikke så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...