Gå til innhold

Hei alle sammen - er ny her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei på deg!

Velkommen til oss! Jeg er også relativt ny her, og det er mer enn 18 år siden sist jeg var i en tilsvarende situasjon.... Har vært mange "for og imot" diskusjoner her også, men når beslutningen om å prøve på en attpåklatt var tatt, så kan jeg ikke skjønne at jeg noen gang har tvilt...

Håper du får et fruktbart og kortvarig opphold her!

Velkommen Velkommen...

Håpar at du slepp å venta så lenge før du får positiv test. Mellom mine 2 kull med 2 forskjellige ektemenn så er det og 10 år. Med min forrige mann så har eg født 3 gutter og 1 jente + adoptert ei jente ifrå Guatemala, i mitt nåværende ekteskap så har eg ei fosterdatter og født 2 gutter, min mann har 3 jenter frå forrige ekteskap, me håper no sterkt på å få ei lita tullemor ilag før me avsluttar dette gamet. Har måtta gjennomgå 5 SA sidan 2003, så det skal visst ikkje væra enkelt dette, men håpet er det ingen som kan ta ifrå meg, våras yngste gutt kom til verden i 2004, så det beviser jo at eg fortsatt kan...Masse lykke til med dine PP...

Dette var jo bare helt utrolig imponerende! Håper dere har gode skohyller; her hos oss er vi (...foreløpig *rødmer*) 4 og det er fullstendig kaos. Med så mange små må dere ha logistikken i orden!

Lykke til med tullemora - krysser fingre for at det går bra neste gang!!

Annonse

Tusen takk.

Ja, jeg har smugkikket litt de siste dagene, og ser at det er mange som er i samme situasjon. Hodet er stappefullt av tanker og følelser for tiden, og far i huset er ikke helt på det hakket at han er opptatt av slim og sånn, kan du si... Og jeg MÅ få alle spørsmålene UT, så koselige damer er det jeg trenger mest!

Lykke til! du også.

Hei Ine:)

Akkurat det samme har vi erfart. Hvorfor tvilte vi? Den jobben har da aldri vært så viktig. Og litt nattevåk; hva gjør vel det? Dessuten har jeg lest at det holder en ung osv osv. Og plutselig er det ingen argumenter mot, gitt :-)

Lykke til!

Hei igjen...

Eg må jo berre få seia at alderen på alle våras 11 barn er: 22, 21, 19 1/2, 18 1/2, 18, 15 1/2, 15, 10, 7 1/2, 4 1/2 og 2 1/2. Min mann er og forresten bestefar til ein gutt på 1 år (dattera på 21 år sin), og så har han eit til barnebarn til på veg(dattera på 18 1/2 ventar). Ellers så er det til tider ganske så kaotisk i våras gang ja :-) :-)

Har forresten 11 katter og 1 hund og......Nesten fullt hus og stormende jubel......:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...