Gå til innhold

Vi vil så gjerne...!!

Anbefalte innlegg

Endelig føler jeg meg ikke så alene lenger. Etter at jeg gikk inn hit for å lese fikk jeg en litt bedre følelse over meg selv.

Jeg og samboeren min vil så gjerne ha et lite nøste å dele oss med. Men hver måned når "Tante Rød" kommer føler vi oss så misslykket. Vi blir triste men vi begynner på nytt. Mange sier vi prøver for hardt og at så snart vi slutter å prøve og bare slapper av og nyter samleie vil det gå fortere enn vi aner selv. Det virker så lett for de å si for de har fått det til selv.

Jeg har problemer med at det danner seg fort cyste på høyre eggstokken min under eggløsning. Og det er litt rart syntes jeg for annen hver mnd under eggløsning tiden får jeg så store smerter på høyre siden at jeg ikke kan bevege meg og det varer i ca et døgn med konstante smerter og et par dager etter med smålige smerter. Noen som har hatt det sånn selv her?

No denne mnd har vi prøvd igjen. Tok en el-test og fulgte den. 48timer etter testen kom magesmertene fra høyre siden. Aner meg egentlig at det ikke skjer noe denne mnd heller:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6989024-vi-vil-s%C3%A5-gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...