Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Har hatt kynnere av og på i hele dag, men har nå kraftige stikninger i magen som kommer og går.Er i uke 28. Hva kan det være og hva bør jeg gjøre? Er bekymret!!
Trampe82 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 har du kynnere ellers hver dag?? ring føde avd der du skal føde, så får du veiledning.. lykke til klem
ceso Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 kjære deg. jeg mistenker at det "bare" er helt vanlig kynnere. problemet med kynnere er at de ikke akkurat blitr noe lettere jo lenger ute i svangerskapet du kommer. husker det med min første... men er du usikker og det ikke har gitt seg innen imorgen tidlig så ville jeg ringt lege eller jordmor bare for å høre---
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Ring legen dersom du har gått rundt med smerter i hele dag! De vil sikkert ta deg inn for en sjekk dersom det ikke kommer seg. Dersom du har rier, må du nok ha en sprøyte som stopper det. Hadde ringt legen med en gang jeg altså..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 pleier å ha kynnere av og på, men ikke så mye som i dag. De var ikke vonde før de stikningene begynte nå i kveld! Har ikke lyst å virke masete på føden eller hos legen hvis det ikke er noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå