Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Næringsinnholdet i de to er akkurat det samme! Jeg trodde det var det som skulle være forskjellen, men hva er det egentlig???
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Takk:) Vet du hvorfor man skal bytte til Nan 2? Trenger de mer jern? Er det viktig? Nan1 er jo så billig på bunnpris:)
Gjest Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Det er viktig at barnet får mer jern i kosten fra ca 4 mndrs. alder, for da har de brukt opp det medfødte lageret. Når det gjelder mat til barn, så ser jeg ikke på pris, gitt. (Det gjør jeg forresten ikke på annen mat, heller... )
kruta78 Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 jeg fikk beskjed av helsesøs at jeg ikke trengte å bytte med en gang hun er 4mnd!! Skjønner godt at du tenker pris, er mye utlegg med en bebis i huset:)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 21. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg har også lest nå at de har det ekstra jernlageret til de er ca 6 mnd. Så vi kommer nok til å bruke NAN 1 litt lenger:)
augustjanuar Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 tanta mi er sykepleier og jobber på barneavdeling, hun sa at nan 1 var lettere å fordøye enn nan 2
mammaplutselig Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Hei. Akkurat det kan jeg bekrefte. Jeg\ vi har akkurat gått over til nan 2, og nå virker det som lille jenta mi gulper mye mer plutselig :-(KJøpte feil engang jeg skulle ha nan 1, svigerforldrene mine gav. Og det var fryktelig mye mer gulping enn normalt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Så da kan jeg bare kjøpe nan1, han er 3 mnd. får kun mme på kveld. Så blir jo aldri å bruke en boks på en mnd. Men hvist jeg kan bruke det lengre så! Han får jo hovedsakli kun morsmelk. Tilbyr mme etter pupp på kveld, drikker ikke så mye da!
kruta78 Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 husk at åpnet pakning kun har 1 mnd holdbarhet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå