Angelas_Baby Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/436507
*Lucia* Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 FIn mage! Og grattis med ny vogn?!?! :-)
popkind Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Så utrolig fin du er !!! Og den kule vogna, sånn har jeg også!! hehehe Klem
Gjest Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 forresten forstatt tynne lår og rumpe, du, dumma!!! låra mine er fulle av vann - helt boblete - og rumpa har strekkmerker ;P
Angelas_Baby Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 særlig tette!! hehe! Jeg får ikke de gamle buksene mine over leggene engang! hehe! Når jeg var gravid med Nicholas så kunne jeg jo gå i vanlige ola-bukser gjennom hele svangerskapet, så heldig skulle jeg ikke være denne gangen nei! Har ikke fått noen strekkmerker enda, men så ser jeg jo ut som et trekkspill fra før av da! Vær glad du ikke har fått på magen da hvertfall
CiljaS Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Du har en veldig fin mage ja! Så morsomt med rød knæsj vogn! Håper å se deg til uka? Klem!
Gjest Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 fått på siden av overkroppen, da..krysser fingrene for at det blir det du kommer jo fortsatt inn i den hvite buksa da! og ser hvertfall slank som ei sild (hihi) ut på bildet
Angelas_Baby Skrevet 6. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2006 joggebukser strekker seg vettu! tette!! Takk gud for at det finnes strech-stoff!!hehe! Strekkmerker er kjipt, men alle overlever det (utrolig nok)! Vi får jo tross alt søte babyer Ja, vi gikk for knall rød vogn vi bekkeblom! Stod mellom sort og ice-blue, men valgte heller sort til sportsvognen! Er med på å treffes til uken, sendte deg mail! Passer egentlig når som helst for meg da Barnefri vettu!!
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Jøss magen din må bare ha vokst siden sist altså!! Kan ikke huske du var så stor tihi Og ja, enig med tette!! Slank er du fortsatt din heldiggris!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå