Gå til innhold

April: Dere som har reimatec

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nora har både Reima Tec i str. 92 og Troll i str. 86. Syns Reima er mye større i størrelser enn Troll. Dermed tror jeg at str. 86 passer bedre enn str. 92. Men Nora har og brukt Reima i str. 92 (tynn Tec vår/høst dress), så holder det med å rulle/brette opp i armene og beina. Hun beveger seg like lett i den som Troll sin dress. Verre er det med en tykk Reima Tec vinterdress, der tror jeg at jeg ville ha gått for str. 86.

Ble litt rotete skrevet :o)

Hun kommer til å svømme i 92!! Kjøpte ny Reimatec i helgen og kjøpte først 92. Kom hjem og prøvde (å prøve i butikken kan jeg selvsagt bare glemme, hehe) og den var megasvær. Da hun satte seg ned med den så trykket kraven seg opp over nesa på henne - se for deg synet, hehe. Kjøpte 86 og den er passe mye for stor, regner med hun har den i alle fall ut sesongen. Matilde er 86cm lang, forresten.

Annonse

Min gutt har ReimaTec i str 86 og den er stor til han ennå, og passer han sikkert til neste høst og.!!!!

Han er ikke så høy som aprilgutt sin, men heller ikke av de minste.

Vi hadde reimatec i str 68 og den passet fram til vi sluttet med dress i vår:) (Er ikke så gal at jeg kjøpte den dressen i str 68, men den vant vi i en konkurranse:-)))

En liten regel som de bruker er at reima tec er 1 str større enn det klær vanligvis er.

At feks str 80 er mer lik 86 og 86 er mer lik 92..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...