nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg har vært i bryllup i helga (anbefaler ingen gravide og sitte fem og en halv time i middag), og der var det mange kjente og enda fler ukjente folk. De aller fleste kommenterte at jeg så helt fødeklar ut! Jeg føler meg egentlig klar, bare det at jeg har 5 uker igjen til termin.. Ser jeg fødeklar ut fordi magen har sunket, eller bare fordi jeg ser enorm ut? ikke vet jeg... håper jo selvsagt de ser på meg at jeg skal føde i løpet av et par uker. *det er jo lov å håpe*
Bratsj Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Å huff, den kommentaren har jeg fått siden jeg var 7 måneder på vei -kjempegøy... Forsøkte jeg å si det var godt over 3 mndr igjen, så spurte folk om det var to der inne...festlig.. Min erfaring er at folk synes nesten alle gravide ser store ut - og selv kvinner som har født selv glemmer fort hvor svære de var og kommer med rare spørsmål. Jeg var forøvrig i bryllup da jeg gikk med jentungen, da det var 2 uker igjen til termin - men de hadde heldigvis ordnet det slik at jeg satt helt ved enden, og kunne snike meg ut og strekke meg litt innimellom.
mensana Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Skjønner hva du mener.. jeg har ergret meg over det samme i en tråd her tidligere i dag.. Jeg skal jammen be den neste som kommenterer at jeg ser fødeklar ut om å forklare hva han/hun mener!
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 De kommentarene får jeg også, attpåtil fra folk som vet jeg når terminen min er....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå